کبیری در نطق میان دستور:

رئیس جمهور نسبت به بهبود معیشت فرهنگیان اقدامی عاجل به عمل آورد

نماینده مردم خوی و چایپاره گفت:‌ از رئیس جمهور تقاضا دارم اقدامات لازم را برای بهبود معیشت فرهنگیان و بازنشستگان لشکری و کشوری انجام دهد.

میرحسینی//// رئیس جمهور نسبت به بهبود معیشت فرهنگیان و بازنشستگان لشکری و کشوری اقدامی عاجل به عمل آوردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید تقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد حوادث ناگواری بوده‌ایم و عده‌ای معدود از فضای اعتراض آمیز به وجود آمده سوء استفاده کرده و با اغتشاش و سوزاندن مساجد و پرچم در صدد لطمه زدن به جایگاه کشور بودند.

وی افزود: تا جایی که سلطنت طلبان، منافقان، آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی ذوق زده سعی کردند که اهداف شوم خود را اجرایی کنند اما مردم ما هوشیار بوده و همواره حامی نظام و مقام معظم رهبری هستند.

کبیری تصریح کرد: این حوادث به مسئولان نظام و سران سه قوه هشدار می‌دهد که باید تمام توان خود را در جهت حل مشکلات مردم متمرکز کنند تا پاسخ درخوری برای حضور میلیونی مردم در حفظ انقلاب داشته باشند.

نماینده مردم خوی و چایپاره بیان کرد: از رئیس جمهور می‌خواهم اقدامات لازم را برای بهبود معیشت فرهنگیان و بازنشستگان لشکری و کشوری انجام دهد.

وی ادامه داد: از وزیر راه انتظار می‌رود که نسبت به راه‌های مواصلاتی شهرستان خوی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

کبیری خطاب به وزیر مسکن و شهرسازی گفت: با توجه به اهمیت مرز رازی در تبادلات میان ایران و ترکیه متأسفانه روند کلنگ زنی بسیار کند بوده و به بررسی نیاز دارد.

نماینده مردم خوی و چایپاره بیان کرد: از وزیر نیرو درخواست می‌کنم نسبت به تأمین آب شرب و کشاورزی شهرستان‌های خوی و چایپاره رسیدگی بیشتری انجام دهد، همچنین از وزیر آ‌موزش و پرورش درخواست دارم در پرداخت به موقع حقوق معلمان حق‌التدریس اهتمام بیشتری بورزد و از کمیسیون آموزش نیز می خواهم که نسبت به تعیین تکلیف حق‌التدریسان و نهضتی‌ها اقدامی فوری به عمل آورد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار