آغاز به کار چهارمین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت‌های برقی

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات، لوازم یدکی، وسایل نقلیه برقی هیبریدی و تجهیزات وابسته امروز در مجموعه نمایشگاهی مصلی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت‌های برقیبه گزارش خبرنگار  صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارمین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات، لوازم یدکی، وسایل نقلیه برقی هیبریدی و تجهیزات وابسته با بیش از صد شرکت داخلی و واحدهای تولید داخلی و خارجی، جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند.

خاکزاد رئیس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران رایدکس موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات، لوازم یدکی، وسایل نقلیه برقی و هیبریدی، گفت: این نمایشگاه با حمایت مستقیم انجمن صنعت موتورسیکلت کشور، سندیکای تولید کنندگان قطعات و مجموعه موتورسیکلت و دوچرخه ایران و اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه و لوازم یدکی تهران برگزار شده است.

وی ادامه داد: ایجاد زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی، و ورود تکنولوژی‌های جدید برای تولید موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات، وسایل نقلیه برقی هیبریدی و کم مصرف، ایجاد زمینه افزایش فروش محصولات تولید کنندگان داخلی، انتقال تجربیات و ارتقای دانش تولید داخلی، تعامل بیشتر بین اصناف مرتبط با این صنعت و تحلیل عملکرد محصولات و تکنولوژی‌های نوین خارجی و ترسیم مسیر پیشرفت صنعت مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

رئیس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با برگزاری این نمایشگاه محصولات و تکنولوژی‌های نوین و کاربردی مورد نیاز برای طراحی و تولید صنعت توسعه یافته موتورسیکلت، دوچرخه و وسایل نقلیه برقی را معرفی کنیم اظهار کرد: فرهنگ‌سازی برای حفظ محیط زیست و معرفی محصولات نقلیه‌ای که با مصرف سوخت کم یکی دیگر از برنامه‌های این نمایشگاه بوده که می‌تواند گامی در جهت کاهش آلودگی هوا باشد.

حجم تولید قطعات روندی نزولی داشت

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران رایدکس با همکاری اتحادیه این صنف و انجمن موتور سیکلت سازان برگزار شده و خوشبختانه بخش صنفی و صنعتی یکدیگر را یافته و همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: پیشرفت بسیاری در تولید قطعات به روز در سال جاری شاهد بوده‌ایم؛ اما متأسفانه حجم تولید قطعات روندی نزولی داشته است.

این مقام مسئول با بیان علت کاهش میزان تولید صنعتگران، افزود: عدم حمایت دولت از این بخش و واردات، نمونه‌های خارجی تولیدات داخلی از علل تأثیرگذار در کاهش حجم تولید افراد است.

گفتنی است، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات، لوازم یدکی، وسایل نقلیه برقی هیبریدی و تجهیزات وابسته از امروز تا 29 دی ماه هر روز آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت خودرو ، صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۶ دی ۱۳۹۶
چه موتورهای شیکی
آخرین اخبار