دستگیری 17 شکارچی غیرمجاز در شهرستان دالاهو + تصاویر

آزاد شیخ ویسی رئیس اداره محیط زیست شهرستان دالاهو از دستگیری 17 شکارچی غیرمجاز در سه ماهه سوم سالجاری در این شهرستان خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛  آزاد شیخ ویسی رئیس اداره محیط زیست شهرستان دالاهو گفت : مأمورین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دالاهو با تلاش بی وقفه و شبانه روزی در سه ماهه سوم (فصل پاییز) سالجاری موفق به توقیف و دستگیری 17 نفر از متخلفین شکار و صید در مناطق تحت حفاظت این شهرستان شدند که در جریان کشف این تخلفات تعداد 33 قطعه از انواع پرندگان (غالباً کبک و سهره طلایی)، 4 قبضه سلاح شکاری مجاز و همچنین تعداد زیادی آلات و ادوات شکار و صید از ید متخلفین کشف و ضبط گردید.

دستگیری 17 نفر شکارچی غیرمجاز در شهرستان دالاهو + تصاویر

وی افزود : در این راستا 9 پرونده قضایی تشکیل و پس از وصول ضرر و زیان وارده به محیط زیست جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید.

شیخ ویسی گفت : پرندگان صید شده پس از خاتمه رسیدگی قضایی پرونده ها در زیستگاه مناسب رهاسازی و به دامن طبیعت باز گردانیده شدند.

دستگیری 17 نفر شکارچی غیرمجاز در شهرستان دالاهو + تصاویر

رئیس اداره محیط زیست شهرستان دالاهو در پایان از عموم مردم و طبیعت دوست این شهرستان خواست جهت حمایت و حفاظت از این زیستمندان به محض مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را از طریق شماره تماس 08343722229 به این اداره گزارش نمایند .


انتهای پیام/ز

 

 تعداد 33 قطعه انواع  پرندگان کشف و ضبط گردید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.