هزار تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار شب عید استان مرکزی

فرماندار اراک از پیش بینی خرید هزار تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار شب عید استان مرکزی خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بختیاری فرماندار شهرستان اراک گفت: اتحادیه تعاون روستایی استان مرکزی امسال خرید هزار تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب را برای تنظیم بازار شب عید استان مرکزی پیش بینی کرده که انتظار داریم در توزیع سهمیه شهرستان اراک با توجه به جمعیت و شرایط آن منطقی دیده شود.

بختیاری با بیان اینکه در مصوبه‌ها و دستورالعمل‌ها قرار شد تعاون روستایی استان مرکزی میوه و مرکبات شب عید را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تامین کند افزود: میوه شب عید امسال استان با توجه به نیاز و جمعیت شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: با هدف بررسی شرایط بازار، نظارت بیشتر، کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گرانفروشی ستاد تنظیم بازار شهرستان اراک همچون سال‌های گذشته کار خود را آغاز کرده است.

فرماندار شهرستان اراک ادامه داد: مقرر شده ۱۰ تیم نظارتی توسط اتاق اصناف و و ۱۰ تیم هم توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تشکیل شود تا علاوه بر سرکشی و بازدید اصناف و حوزه‌های تحت نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت، به صورت هفتگی نتیجه بازرسی‌ها به دبیرخانه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری اعلام شود تا تصمیمات لازم و موثر اتخاذ شود.

وی با اشاره به وضعیت توزیع تخم مرغ بیان کرد: طبق گزارش‌ها، میزان تولید تخم مرغ در استان روزانه ۱۰۰ تن است که از این مقدار ۵۰ تن در استان مصرف می‌شودو مصوب شده هرکیلوگرم تخم مرغ در بازار ۶ هزار تومان عرضه شود.

بختیاری تصریح کرد: نماینده صنف پروتئین شهرستان اراک هم اعلام کرده برای پایان سال گوشت با قیمت مناسب در بازار عرضه می‌شود و مشکل تامین انواع گوشت و مرغ وجود ندارد.

انتهای پیام / ج

پیش بینی خرید هزار تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب برای شب عید استان مرکزی

برچسب ها: تعزیرات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.