استقبال ضعیف از آقای تاج با چای سرد!+تصاویر

رییس فدراسیون فوتبال در انتخابات کمیته ملی المپیک با استقبال خوبی از سوی اعضای مجمع مواجه نشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برای تصدی ۶ کرسی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ۱۶ رییس فدراسیون المپیکی ثبت نام کرده بودند. محمدصادق فرجی، رییس فدراسیون کاراته قبل از شروع رای گیری انصراف خود را اعلام کرد. از سوی دیگر فضل الله باقرزاده هم به دلیل انتخابش به عنوان نایب رییس اتوماتیک از انتخابات این بخش کنار رفت.

رقابت برای ۶ کرسی بین ۱۴ رییس فدراسیون بود که در نگاه اول شاید پیش بینی می شد رییس فدراسیون فوتبال از شانس بالایی برای رسیدن به هیات اجرایی برخوردار باشد.

در دور اول ۳ نفر توانستند با اکثریت آرا به هیات اجرایی راه پیدا کنند؛ اما مهدی تاج همراه با ۵ نامزد دیگر به دور دوم راه پیدا کردند. در پایان رای گیری در دور دوم بازهم رییس فدراسیون فوتبال نتوانست آرای لازم را برای راهیابی به هیات اجرایی کسب کند.

استقبال سرد کمیته ملی المپیک از «رئیس فدراسیون فوتبال»+ عکس

تاج که شاید تصور می کرد با توجه به رابطه نسبتا مساعد با صالحی امیری یکی از ۶ کرسی هیات اجرایی را کسب کند، در طول مجمع با خیال راحت چای می نوشید؛ اما در پایان با چهره ای درهم آکادمی ملی المپیک را ترک کرد.

با اینکه رییس فدراسیون فوتبال در بین مردم چهره شناخته شده ای به حساب می آید؛ اما در مجامع ورزشی همواره یک نگاه ضدفوتبال وجود دارد که این بار باعث شد تاج در انتخابات شکست بخورد.

استقبال سرد کمیته ملی المپیک از «رئیس فدراسیون فوتبال»+ عکس

البته علی کفاشیان در دوره قبلی انتخابات کمیته ملی المپیک به عنوان رییس فدراسیون فوتبال به هیات اجرایی راه پیدا کرده بود؛ اما این بار تاج از تمدید این کرسی برای فوتبال ناکام بود.

استقبال سرد کمیته ملی المپیک از «رئیس فدراسیون فوتبال»+ عکس

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

 چای سرد آقای تاج +عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار