اختصاص تسهیلات برای اجرای طرح اشتغال فراگیر در اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از اختصاص 5 هزارو 640 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح اشتغال فراگیر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه ملاک عمل در اجرای این طرح ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: اجرای طرح هایی که با حداقل سرمایه گذاری اشتغال پایدار بیشتری را ایجاد کرده و ارزش افزوده بالایی داشته باشند در الویت خواهد بود.

وی سود این تسهیلات در مناطق روستایی را 11 درصد و در مناطق شهری 16 درصد عنوان کرد و ادامه داد: یارانه نرخ سود تسهیلات به شرط ایجاد اشتغال پایدار و ثبت در سامانه سازمان تامین اجتماعی به متقاضی تعلق می گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: هم اکنون مجموع ارزش پرونده های متقاضیان اجرای طرح های اشتغال زا در استان حدود 3 هزار میلیارد ریال می باشد که پس از ثبت در سامانه کارا توسط دستگاه اجرایی مربوطه و تکمیل مدارک لازم به بانک های عامل ارسال می گردد.

رحیمی با اشاره به طرح ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری بیان کرد: امسال اعتبار تخصیصی برای اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان 12 هزار و 390 میلیارد ریال می باشد که 50 درصد آن از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و 50 درصد دیگر از محل منابع داخلی بانک ها تخصیص یافته است.

وی از مردم خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی دقیق از مفاد طرح و مراحل انجام کار و رسته فعالیت های اولویت دار به آدرس اینترنتی سامانه کارا http://kara.mcls.gov.ir و یا سایت اینترنتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل مراجعه و پس از کسب اطلاعات لازم نسبت به ثبت نام در سامانه کارا اقدام کنند.

بر اساس آمارها 65 هزار نفر در استان اردبیل بیکار می باشند.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار در اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.