درگیری مسلحانه و کشف ۵۱۰ کیلو گرم موادمخدر

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری مسلحانه تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر با سوداگران مرگ و کشف محموله ۵۱۰ کیلوگرمی مواد افیونی خبر داد.

به گزارش خبرنگاردرگیری مسلحانه و کشف ۵۱۰ کیلو گرم موادمخدر گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، یگان تکاوری ۱۱۵ کهنوج با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) این شهرستان ازحمل و جابجایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار آنان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گفت: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد گروهی از سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله موادمخدر را به صورت مسلحانه با یک دستگاه خودرو زانتیا از مرز‌های شرقی و از مسیر رودبارجنوب به مرکزکشور حمل نمایند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: تیم‌های عملیاتی سربازان امام زمان (عج) به همراه نیرو‌های یگان تکاوری ۱۱۵ کهنوج در مسیر حرکت قاچاقچیان واقع در روستای «سردی» مستقر وپس از مشاهده قاچاقچیان دستور ایست صادر کردند، اما سوداگران مرگ بدون توجه به ایست پلیس وبا تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کردند، اما در نهایت با آتش مقابل به مثل ماموران روبه رو شده وچاره‌ای جزر‌ها نمودن خودرو وفرار ندیدند.

سردار بنی اسدی فر با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند و تلاش برای دستگیری اعضای این باند مسلح ادامه دارد گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو توقیفی ۵۱ بسته مواد مخدر به وزن ۵۱۰ کیلو گرم تریاک را کشف وبه همراه خودرو توقیف شده تحویل مراجع قضائی دهند.
انتهای پیام/ی

کشف مواد مخدر بیش از 500 کیلوگرم مواد مخدر در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار