برگزاری جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آبادان

رئیس اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان از تشکیل ۱۰ کمیته زیر مجموعه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امید کیانی رئیس اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبادان امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آبادان این کمیته ها را شامل مراسم و تبلیغات (محوریت شهرداری)، پشتیبانی(معاونت برنامه ریزی فرمانداری)، اطلاع رسانی(صدا و سیما)، امنیتی(فرمانداری)، ایثارگران(بنیاد شهید)، جوانان(اداره ورزش و جوانان)، بانوان(کمیسیون بانوان فرمانداری)، عشایر و روستایی(بخشداران)، دانشگاهیان(بسیج دانشجویی) و کودک و نوجوان(آموزش و پرورش شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده) عنوان کرد.

 وی با بیان اینکه درک این ایام برای نسل فعلی سخت است، گفت: نسل فعلی آنچه شنیده از کسانی بوده دیده هایشان را به آنها منتقل کرده و با این گفته ها خاطره سازی کرده اند.

 کیانی افزود: آنچه وظیفه گذشتگان تحت عنوان انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب و شهدای انقلاب بود به نسل بعدی انقلاب منتقل شد و اکنون وظیفه نسل سومی هاست که این آرمان ها و ارز ش ها را به نسل بعدی خود منتقل کنند.

 رئیس اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبادان گفت: انتظار می رود تا دستگاه های مختلف اجرایی شهری  پیش از آغاز ایام دهه فجر نسبت به آذین بندی فضاهای ورودی و محیط محل کار مربوطه شان اقدام کنند.

 کیانی با تاکید بر تسریع در امر تشکیل کمیته های زیرمجموعه ستاد گرامیداشت دهه فجر در آبادان، افزود: بخشداران در زمینه انجام فعالیت های مناسبتی خاص ایام دهه فجر در مناطق تحت پوششان بکوشند.

انتهای پیام/د

تشکیل کمیته  های زیرمجموعه ستاد بزرگداشت دهه فجر در آبادان

برچسب ها: دهه فجر ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.