پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت حادثه سانچی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پیامی جان باختن دریانوردان دریادل کشورمان که در راه خدمت به میهن، جان به جان آفرین تقدیم کردند، را تسلیت گفت.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت حادثه سانچیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در پی جانباختن 32 تن از خدمه نفتکش سانچی،عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جان باختن دریانوردان دریادل کشورمان که در راه خدمت به میهن، جان به جان آفرین تقدیم کردند، موجی از تألم و تأثر را در قلوب مردم کشورمان و اینجانب ایجاد کرد. حضور داوطلب و نجاتگر عزیز جمعیت هلال احمر در میان آن عزیزان، اندوه این مصیبت جانکاه را برای خانواده بزرگ هلال احمر دوچندان کرده است.

یاد این امدادگر از جان گذشته و دیگر کارکنان کشتی نفتکش که در راه پیشبرد اهداف کشور تلاش می‌‌کردند جاودانه خواهد ماند و مسیر پیشرفت و سازندگی ایران اسلامی مزین به نام آن ها خواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه جانگداز برای خانواده‌های بزرگوار این عزیزان صبر و شکیبایی و برای درگذشتگان علو درجات را از درگاه پروردگار متعال مسألت می‌کنم.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار