معدوم سازی بیش از ۶۰۰ کیلو جگر گوسفندی فاسد

۶۵۰ کیلوگرم جگر گوسفندی فاسد در شیراز معدوم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وفا رییس اداره دامپزشکی شهرستان شیراز گفت: از اول دیماه سال جاری تاکنون توسط بازرسین نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی اداره دامپزشکی شیراز هزار و ۱۲۳ مورد بازدید از مراکز تهیه، تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام شده است.

وفا افزود: در این بازرسی‌ها ۶۵۰ کیلوگرم جگر گوسفندی تاریخ گذشته کشف و معدوم شد.

وی همچنین از پلمپ ۱۳ واحد متخلف که در آن اقدام به کشتار غیر مجاز دام خبر داد و بیان کرد: ۸ واحد عرضه مرغ زنده در محدوده دهپیاله و وزیرآباد پلمپ شد.

وفا از کشف و ضبط ۲۴ لاشه گوسفندی (۳۲۱ کیلوگرم) مسموم شده و معدوم کردن آن با حکم مقام محترم قضایی خبر داد و اظهار داشت: بازدید از تمامی رستوران ها، بیرون بر و فست فود‌های خیابان معالی آباد و فرهنگ شهر و حد فاصل پل معالی آباد تا شهرک بزین و کشف و ضبط ۱۸۴ کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد و غیرقابل مصرف، ضبط و معدوم سازی آن و اخطاریه به متصدیان متخلف واحد‌های مذکور از بازرسی‌های اخیر اداره دامپزشکی بوده است.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان تصریح کرد: شهروندان از خرید گوشت قرمز از واحد‌های غیرمجاز که فاقد مهر و لیبل دامپزشکی است و از خرید لاشه و دام‌های زنده در حاشیه شهر که خارج از کشتارگاه ذبح می‌شوند اکیدا خودداری کنند و موارد مشکوک را به شماره ۷۱۳۲۲۳۳۰۷۲ اطلاع دهند.
انتهای پیام/ر

کشف جگر گوسفندی فاسد در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار