برگزاری بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: بخش تجلی اراده ملی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: با رایزنی های انجام شده با دبیرخانه سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر و وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی برای نخستین بار بخشی از این جشنواره در خارج از تهران و در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

وی افزود: بخش تجلی اراده ملی بخش مهمی از این رویداد سینمایی ایران است و با هماهنگی انجام شده تاکنون حضور 22 فیلم داستانی، 2 فیلم مستند و یک انیمیشن در این رویداد قطعی شده است.

قنواتی به برگزاری مراسم اختتامیه بخش تجلی اراده ملی در سوم اسفند ماه در آبادان با حضور اهالی سینما و مدیران سینمایی کشور در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت:جشنواره تجلی اراده ملی پس از سه سال بار دیگر با مشارکت سازمان‌های دولتی و غیردولتی در جشنواره سی‌وششم فیلم فجر برگزار خواهد شد.

سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ در تهران برگزار می شود.

منطقه آزاد اروند با مساحت 37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است.

انتهای پیام /د

جشنواره فیلم فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.