کشف قاچاق؛

کشف کالای قاچاق در ازنا

فرمانده انتظامی ازناازکشف یک محموله قاچاق شامل ۱۲دستگاه ماکروویو و ۱۰دستگاه ماشین لباسشویی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ باقر صفرزاده فرمانده انتظامی ازنا اظهار داشت: بنابر اطلاع واصله مبنی بر تردد یک دستگاه اتوبوس ولوو حاوی بار قاچاق در محور ازنا به شازند، بلافاصله ماموران کلانتری مرکز پس از هماهنگی با مقامات قضایی و سلسله مراتب فرماندهی با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند و پس از به اجرا گذاشتن تور ایست و بازرسی در حوالی امامزاده پیر عباد و رصد وسایل نقلیه در نهایت اتوبوس ولوو سفید رنگ رویت شد.

وی افزود: اتوبوس مذکور توسط ماموران متوقف شد و پس از بازدید مشخص شد حامل بار قاچاق از نوع لوازم خانگی است، در طی این اقدام راننده اتوبوس دستگیر شد و خودرو به همراه راننده و بار قاچاق جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی ازنا عنوان کرد: پس از تخلیه بار و شمارش دقیق مشخص شدکه خودرو حامل بار قاچاق به تعداد ۱۲ دستگاه ماکروویو و تعداد ۱۰ دستگاه ماشین لباسشویی  است که کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی در رابطه با پرونده تشکیل شده بیان کرد: در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/م

محموله قاچاق کالا در ازنا توقیف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.