راهیابی فیلم کوتاه داستانی «مدال» به جشنواره بین المللی ایتالیا

فیلم کوتاه «مدال» ساخته مسیح مسیح زاده لاری منتخب حضور در جشنواره بین المللی «چفالو پینو» ایتالیا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید علی اصغر محدث مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: سومین دوره جشنواره «چفالو پینو» ویژه فیلم‌های زیر ۱۵ دقیقه و با موضاعات دوستی، شهر، صلح و آینده است که در ماه می ۲۰۱۸ در شهر پالرمو ایتالیا برگزار خواهد شد.

وی افزود: جوایز جشنواره ۱۰۰۰ یورو است که به بخش‌های بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد، بهترین انیمشن، بهترین فیلمنامه، بهترین موسیقی متن، بهترین فیلم کوتاه غیر ایتالیایی و جایزه ویژه هیت داوران تعلق می‌گیرد.

محدث ادامه داد: فیلم کوتاه «مدال» در ماه اکتبر ۲۰۱۷ نیز منتخب حضور در جشنواره بین المللی «کارلین» روسیه شده بود و این دومین حضور بین المللی فیلم کوتاه مدال است.

وی بیان کر: تصویربرداری و تولید فیلم مدال که در اسفند ۱۳۹۵ در شیراز به پایان رسیده بود، داستانِ حسادتِ پسری به برادرِ بزرگترش و مدال قهرمانی اوست که در مسابقه‌ای ورزشی به دست آورده است.

گفتنی است فیلم کوتاه مدال با همکاری دکتر محمد جواد علیشاهی، علی سینا آزری، محمد حسن پور و رضا بهاری زاده، دبستان غیردولتی روزبهان و موسسه فرهنگی ورزشی ایثار فارس تولید شده است.
انتهای پیام/ر

فیلم کوتاه «مدال» منتخب حضور در جشنواره بین المللی ایتالیا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار