در گذشت حجت الاسلام والمسلمین صادقى گلوردى در بهشهر

حجت الاسلام والمسلمین محمد على صادقى گلوردى از علمای بزرگ بهشهر دارفانی را وداع گفت:.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام والمسلمین محمد على صادقى گلوردى در سال ١٣١١ در روستاى گلورد بزرگ از توابع نکا دیده به جهان گشود پس از آن جهت تحصیل علوم دینى به حوزه حضرت آیت الله العظمى کوهستانى عزیمت کرد.

بعد از آن به مدت چند سال در قم از محضر اساتیدى، چون حضرت آیت الله العظمى بروجردى بهره جست و سپس در سال ١٣٤٢ به نجف اشرف عزیمت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد على صادقى گلوردى از محضر اساتیدى، چون حضرت آیت الله العظمى سید محمود شاهرودى، حضرت امام خمینى (ره)، حضرت آیت الله العظمى خوئى، حضرت آیت الله سید محسن حکیم و دیگر آیات اعظام بهره جست و در حوالى سال ١٣٥٠ با دعوتنامه از حضرت علامه کوهستانى ره به شهرستان بهشهر جهت خدمت به منطقه بازگشت.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمد على صادقى گلوردى از پیش قراولان مبارزه با طاغوت در بهشهر بوده و در منابر و تکایا علیه رژیم ستم شاهى به سخنرانى می‌پرداخت.

وى بعد از پیروزى انقلاب در کسوت قضاوت مشغول به خدمت شد و تا پایان باز نشستگى در دستگاه قضایى خدمت کرد و در صبح امروز روز سه شنبه ۲۶ دی ۹۶ در بیمارستان امام خمینى ره بهشهر دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/آ

در گذشت عالم ربانی حجت الاسلام والمسلمین محمد على صادقى گلوردى در بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.