بادامکی: پرسپولیس مالیاتم را پرداخت نکرد/ 30 درصد از پرسپولیس طلب کار هستم

کاپیتان سابق تیم پرسپولیس گفت: در 2 سال آخری که در پرسپولیس بودم، این باشگاه مبلغ مالیات را از قراردادم کم کرد اما به اداره مالیات پرداخت نکرد.

حسین بادامکی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مسدود شدن حساب هایش به دلیل پرداخت نشدن مالیاتش از سوی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: در 2 سال آخری که در پرسپولیس بودم، باشگاه مبلغ مالیات را از قراردادم کم کرد اما به اداره مالیات پرداخت نکرد و با توجه به اینکه از گذشته بدهی مالیاتی داشتم، 4 ماهی است حساب هایم مسدود شده و به مشکلات زیادی برخوردم.

او افزود: از طریق وکیلم پیگیر این موضوع هستم و مکاتباتی نیز انجام دادم و منتظر جواب مسئولان هستم.

بادامکی در خصوص اینکه آیا این مشکل را به باشگاه پرسپولیس اطلاع داده یا خیر، عنوان کرد: این اتفاق در چند وقت اخیر برایم رخ داد و وکیلم درحال پیگیری است تا این مشکل حل شود. امیدوارم با مساعدت مسئولان باشگاه پرسپولیس، این مشکل حل شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی های ژوزه، مشکلات زیادی داشت اما امیدوارم به فکر ما باشند و این مشکل را حل کنند، زیرا ممنوع الخروج شده ام و با ادامه همین روند قطعا مشکلاتم بیشتر می شود.

بادامکی در پایان گفت: از قرارداد سال آخرم با پرسپولیس 30 درصد ( 120 میلیون ) دریافت نکردم که سر این مبلغ با باشگاه پرسپولیس بحث دارم. امیدوارم این مشکل حل شود چرا که کار بانکی نمی توانم انجام دهم و مطمن هستم مسئولان باشگاه پرسپولیس به من کمک می کنند.

انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان سابق مشکی پوشان درباره طلبش از پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار