اختصاص اعتبار برای اشغال زایی در باغملک

فرماندار باغملک از تخصیص اعتبارات جدیدی برای سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و خروج از رکود حاکم بر منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مجید صالحی، فرماندار باغملک با اشاره به اشتغال شهرستان گفت: جلسات متعددی باحضور مسئولان استانی درزمینه اشتغال برگزار شد که اعتبارات جدیدی برای سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و خروج از رکود حاکم برمنطقه با توجه به نرخ بیکاری در نظر گرفته شد.

وی بیان داشت: تمام سعی و تلاش ما ایجاد فضایی آرام در سطح شهرستان است چراکه آفت مدیریت‌ها حاشیه‌هایی است که ایجاد می‌شود و بهترین راهکار این است که فضای آرامی به وجود آوریم.

صالحی گفت: رعایت تکریم ارباب رجوع جزو محوری و اصلی ترین موضاعاتی است که روسای ادارات باید دقت کنند چراکه درعین سادگی بسیار حائز اهمیت است و نحوه برخورد با مردم نباید به گونه‌ای باشد که شخص ناراضی از اداره مربوطه خارج شود و بحث رعایت اخلاق اسلامی جزء خطوط قرمز است که باید رعایت شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه به دهه فجر انقلاب اسلامی نزدیک هستیم باید برنامه ریزی‌هایی درجهت برگزاری هرچه بهتر مراسمات این دهه انجام پذیرد بنابراین به‌خاطر اهمیت این دهه مبارک لازم است به این مسئله به صورت ویژه پرداخته شود و برنامه‌های متنوعی درجهت آگاه سازی نسل جدید از چگونه به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام/م

اعتبارات جدیدی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در باغملک اختصاص یافت

برچسب ها: اشتغال ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.