استقبال اتحادیه اروپا از تغییر نظر انگلیسی‌ها درباره برکسیت

رئیس شورای اروپا اعلام کرد اتحادیه اروپا هنوز از تغییر نظر مقامات انگلیس درباره برکسیت استقبال می‌کند.

استقبال اتحادیه اروپا از تغییر نظر انگلیس درباره برکسیتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد توسک، رئیس شورای اروپا، روز سه شنبه گفت در صورتی که انگلیس بخواهد در خصوص تصمیمش برای خروج از اتحادیه اروپا بازنگری کند، بروکسل هنوز هم از این مسئله استقبال می کند.

در بحبوحه بحث و گفتگوها در انگلیس در خصوص برگزار کردن یا نکردن همه پرسی دوم درباره برکسیت، توسک در پارلمان اروپا در شهر استراسبورگ فرانسه اعلام کرد اتحادیه اروپا هنوز از تغییر نظر انگلیس درباره برکسیت استقبال می کند.

دونالد توسک گفت: با توجه به روابط آتی ما آنچه امروز بیش از هر چیزی به آن نیاز داریم شفافیت در چشم انداز انگلیس است. زمانی که به این شفافیت رسیدیم، سران [اروپایی] با یکدیگر دیدار خواهند کرد و در خصوص روابط آتی اتحادیه اروپا با انگلیس تصمیم گیری خواهند کرد. معنی اش مجموعه ای از رهنمودهاست. سخت ترین کار هنوز هم پیش روی ما قرار دارد و زمان محدود است. ما باید وحدت 27 کشور عضو اتحادیه اروپا را حفظ کنیم و من شخصا شکی ندارم که این کار را خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اگر دولت انگلیس در تصمیمش برای ترک اتحادیه اروپا مصمم است، برکسیت تبدیل به یک واقعیت خواهد شد؛ با همه پیامدهای منفی آن در مارس سال آینده؛ مگر اینکه تغییری در طرز فکر دوستان انگلیسی ما رخ بدهد.

 

انتهای پیام/

 

اتحادیه اروپا از تغییر نظر انگلیس درباره برکسیت استقبال می کند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار