مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی؛

نقش صداوسیما در کنترل اغتشاش های اخیر پررنگ بوده است

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی نقش این رسانه را در کنترل اغتشاش های اخیر پر رنگ دانست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  امیر هوشنگ آذر دشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در نشست شورای معاونین صدا و سیمای استان مرکزی با نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه نقش صداوسیما در کنترل اغتشاش های اخیر پررنگ بوده است گفت: در این زمینه در دو مرحله برنامه سازی داشته ایم یکی هنگام بحران و دیگر پس از بحران بوده است.

آذر دشتی افزود: در زمان بحران بیشتر اطلاع رسانی، آگاه سازی و بصیرت افزایی و کنترل افکار عمومی پرداختیم که حساب اعتراضات از حساب خلال گران و معاندان جداست.

وی اضافه کرد: پس از بحران هم تحلیل و بررسی شکل گرفتن بحران و آرام بخشی مردم را داشتیم که در این مدت ۷۷۲ دقیقه در صدا و هزارو ۲۳۸ دقیقه در سیما و در خبر و بیش ۴۰ گزارش خبری و ۲۸۶ آیتم در فضای مجازی در راستای کنترل و آگاهی بخشی مردم در زمان اغتشاش های و بعد از آن را داشته ایم.

تشکیل کارگروه‌های تخصصی در صدا و سیما‌ی استان مرکزی

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی با ارائه گزارشی گزارشی اقدامات دو ماهه گذشته این رسانه ادامه داد: در این مدت کارگروه‌هایی در حیطه تخصصی و برنامه سازی و اداری و مالی و بازنگری در برنامه‌های صدا و سیما داشتیم و برنامه‌های جدید را ایجاد کردیم که این روند در سال آینده هم ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: توجه به مباحث و محتوا اهمیت ویژه‌ای دارد و عبور از مستقیم گویی و نصیحت و اطاله کلام به قالب‌های جذاب برنامه سازی از قبیل:، نمایش، طنز، مسابقات در دستور کار صدا و سیما‌ی استان مرکزی قرار دارد.

آذر دشتی تصریح کرد: سعی کردیم پیش تولید و پژوهش ایجاد کنیم و حضور در سرتاسر استان از کوچکترین روستا‌ها تا بزرگترین شهر داشته باشیم.

تقویت فرستنده‌های دیجیتالی در استان مرکزی

مدیر کل صدا و سیمای تصریح کرد: تقویت فرستنده‌های دیجیتالی را با همت همکاران داشته ایم و تا ۹۹ درصد پوشش رسانه‌ای در استان را نیز داشته ایم و اولین استانی هستیم که تا دهه مبارک فجر پوشش صدر در صدی را ایجاد خواهیم کرد.

وی بیان کرد: تقویت و تجهیز دفاتر خبری نیز صورت گرفته است و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری و مطالبات مردمی نیز در صدر برنامه‌های پخش صدا و سیما است و برنامه‌های ویژه‌ای در رابطه با چهلمین سالگرد پروزی انقلاب اسلامی نیز داریم.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: آشوب 96 ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.