بهره برداری از چهار طرح خدماتي و فرهنگي در پارک طبیعی ناژوان اصفهان

با هزينه ای حدود 80 ميليارد ريال چهار طرح خدماتی و فرهنگی در پارک طبیعی ناژوان اصفهان با حضور مديران شهری و استانی به بهره برداری مي رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبنابر اعلام اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، مديريت طرح ساماندهي ناژوان در پنج شنبه هفته جاري چهار طرح  خدماتي و فرهنگي در راستاي حفظ محيط زيست در ناژوان در اختيار شهروندان قرار مي دهد.

احداث مخازن شماره يك و 2  كلكتور آب فضاي سبز  ناژوان با هزينه 21 ميليارد و 600 ميليون ريال در شمال و جنوب ناژوان از طرح هايي  است كه به بهره برداري مي رسد. مخزن  شماره يك واقع در جنوب پل سوم ناژوان به صورت دفني  با ظرفيت يك هزار متر مكعب و با مساحت 426 متر مربع احداث شده است.همچنين مخزن بتني شماره 2 واقع در شمال پل نصربه صورت دفني  با ظرفيت 2 هزار متر مكعب و با مساحت 685 متر مربع احداث شده است.

بنا بر اين گزارش، احداث جاده سلامت شماره 2(مناسب سازي شده ويژه جانبازان و معلولين ) واقع درجاده ساحلي شمالي ناژوان حد فاصل پل نصر تا پل ميرزا كوچك خان   با هزينه 12 ميليارد و 600 ميليون ريال  از ديگر طرح هايي است كه در پنج شنبه هفته جاري  به صورت رسمي در اختيار شهروندان قرار مي گيرد. همچنين  در آن از مصالح سنگي طبيعي و نمادهای مخصوص معلولان استفاده شده است.

باغ رويش واقع در شمال پل سوم ناژوان با هزينه بيش از 15 ميليارد ريال با مساحت 6 هزار متر مربع نيز در پايان هفته جاري به بهره برداري مي رسد . سطوح داخلي و خارجي ديوارآن به مساحت يك هزار و 280متر مربع با استفاده از اندود كاهگل رنگي و غير رنگي اجرا شده داراي جدول سنگي به طول 485متر و پياده روهايي با مساحت يك هزار و 600متر مربع مي باشدكه با استفاده از شن رنگي پوشانده شده است.

همچنين همزمان با بهره برداري از اين طرح ها، عمليات اجرايي طرح  باغ هزارتو درشمال پل نصر با برآورد هزينه 26 ميليارد ريال شروع مي شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.