سازش 79 درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس گیلان

79 درصد از پرونده‌های ارجاعی به واحدهای مشاوره پلیس گیلان منجر به صلح و سازش شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ سرهنگ محمدرضا جعفری خيرخواه، معاون اجتماعی پلیس گیلان با بيان اينكه نقش مشاوره در کاهش مشکلات بسیار موثر است گفت: مراکز مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی با هدف کمک به بهداشت روانی جامعه، در کلانتری‌های استان راه اندازی شده است.

وی افزود: این مراکز از طریق به کارگیری کارشناسان مجرب برای شناخت بهتر استعدادها، ارزش ها و نگرش های مراجعان فعالیت دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان اظهار داشت: با توجه به شيوع برخی آسيب‌ها، مشاوران مستقر در کلانتری‌ها در تلاش‌اند تا باورهای اشتباه مراجعه کنندگان را اصلاح کنند و در زمینه های خانوادگی، ازدواج، تربیت و به ویژه در کاهش میزان آسیب‌ها در اجتماع گام بردارند.

سرهنگ جعفری خيرخواه با تاكيد بر اينكه در 9 ماهه نخست امسال 5 هزار و 345 نفر به مركز و دوایر مشاوره كلانتری‌های استان مراجعه كرده‌اند، تصريح كرد: از این تعداد هزار و 274 نفر به مرکز مشاوره و 4 هزار و 71 نفر نیز مراجعان به دوایر مشاوره کلانتری ها بوده‌اند.

وی گفت: از بین مراجعان به دوایر مشاوره 2 هزار و 530 نفر پرونده ارجاعی و تعداد هزار و 541 نفر خود معرف بوده‌اند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان خاطرنشان كرد: از تعداد 2 هزار و 530 پرونده ارجاعی به دوایر مشاوره کلانتری‌ها با تلاش کارشناسان دوایر مشاوره و مددکاری استان هزار و 998 پرونده معادل 79 درصد پرونده‌های ارجاعی به صلح و سازش منجر شده است.

انتهای پیام/اص

حدود 2 هزار پرونده در مراکز مشاوره پلیس گیلان منجر به سازش شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.