سارقی كه هر قفلی را در ٣ ثانيه با كليد جادويی باز می كند+ فیلم

پلیس موفق شد یک دزد نابغه‌ای را دستگیر کند که تمام قفل‌های موجود را بدون داشتن شاه کلید و حتی هرگونه تجهیزات خاصی در کمتر از ۳ ثانیه باز می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماموران پلیس تهران موفق شدند یک دزد فوق حرفه‌ای را دستگیر کنند که مهارت عجیبی در باز کردن انواع قفل‌ها دارد. او که به بیش از 100 مغازه و واحد صنفی را با سوءاستفاده از این توانمندی خارق‌العاده‌اش دستبرد زده است در یک عملیات پیچیده پلیسی دستگیر شد.

بر اساس این گزارش، این سارق اعجوبه قادر است هر نوع قفلی را بدون استفاده از شاه‌کلید باز کند و تنها با در اختیار داشتن هر کلیدی که قابلیت داخل شدن در قفل را داشته باشد، قادر به باز کردن آن است.

به گفته این سارق اعجوبه، قفل‌های ساده و حتی کامپیوتری از امنیت بالایی برخوردار نیستند و تنها با مطالعه و دقت در نحوه ساخت آن‌ها، باز کردن این قفل‌ها امکان پذیر است.

او حتی با وجود اینکه دست بند به دستانش بود در یک آزمایش توانست در کمتر از 3 ثانیه، قفل بزرگی را بدون داشتن شاه‌کلید یا ابزارهای دیگر و تنها با دراختیار داشتن یک کلید باز کند. این دزد که مهارت خارق العاده‌ای در باز کردن انواع قفل‌ها دارد می‌گوید پس از مصرف موادمخدر و اعتیادش به ماده شیشه دست به سرقت با این شیوه و شگرد زده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

دزدی که تمام قفل‌ها را در ۳ ثانیه باز می‌کند +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۰ ۲۷ دی ۱۳۹۶
بنظرم این آقا یک نابغه ستدحیف است این جوری کسی به زندان بیفتدبایدازاستعدادش درجهت ایمنی و کارهای دیگر استفاده کردند که ازش خوشم امد
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۲۳:۴۳ ۲۶ دی ۱۳۹۶
باید استخدامش کنند و بهش فرصت بدهند تا بهترین قفل ها را بسازه.فکر نکنید با زندان انداختن این افراد سرقت ها کم میشه.خواهشا به اینا فرصت بدهید
آخرین اخبار