هفته بیست و یکم لیگ ژوپیر بلژیک؛

شکست اوستنده مقابل خنک در شب نیمکت نشینی رضاییان

اوستنده در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لیگ بلژیک میزبان خنک بود و مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ بلژیک(ژوپیر) تیم اوستنده از ساعت 23:00 در ورزشگاه ورسلویس آرنا میزبان خنک بود.این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک خنک پایان یافت.

مارکوس این وارتسن در دقیقه 33 گل خنک را به ثمر رساند و در حالی که بازی با همین نتیجه در حال پایان یافتن بود اما جوزف آکپالا در دقیقه 2+90 گل تساوی تیمش را وارد دروازه خنک کرد تا تیمش را از شکست خانگی نجات دهد، اما توماس بوفِل کمتر از یک دقیقه بعد گل دوم و برتری تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان کلمنت با سه امتیاز زمین را ترک کنند.

رامین رضاییان که در آخرین بازی اوستنده جزو فهرست تیمش برابر واسلند بِوِرِن قرار نگرفته بود، در دیدار امشب روی نیمکت ذخیره ها قرارداشت اما  فرصت بازی کردن را پیدا نکرد.

خنک با این پیروزی 27 امتیازی شد و با صعودی چهارپله ای از رده یازدهم به جایگاه هفتم صعود کرد.اوستنده هم با 22 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک جای گرفته‌است.

پس از انجام 21 بازی در لیگ ژوپیر بلژیک تیم بروژ با 53 امتیاز صدرنشین است.تیم شارلروا که از وجود کاوه رضایی مهاجم ایرانی تیم ملی فوتبال کشورمان بهره می برد در رتبه دوم قراردارد.

انتهای پیام/

نتیجه دیدار اوستنده و خنک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار