سلطانی فر: برای بازی با تیم‌های مشابه حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ برنامه‌های خوبی داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای بازی تدارکاتی با تیم‌های مشابه هم گروه‌های ایران در جام جهانی فوتبال برنامه‌های متناسب با فیفا دی تدوین شده است.

سلطانی فر: برای بازی با تیم‌های مشابه حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ برنامه‌های خوبی داریمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه در گروهی قوی قرار دارد گفت: ابتدا برای موفقیت بیشتر در جام جهانی برای هفت بازی تدارکاتی پیش بینی‌های لازم صورت پذیرفته بود، اما پس از انجام چهار بازی مسئولان تصمیم گرفتند این دیدار‌های دوستانه را افزایش دهند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: برای بازی تدارکاتی با تیم‌های مشابه هم گروه‌های ایران در جام جهانی برنامه‌های خوبی متناسب با (فیفا دی) تدوین شده است و منابع لازم برای اجرای این برنامه را نیز تامین کرده ایم.

مسعود سلطانی فر گفت: سرمربی و کادرفنی تیم پس از بررسی وضعیت تیم تصمیم گرفتند تا تعدادی بازی تدارکاتی با تیم‌های مطرح اروپایی داشته باشند و با توجه به اینکه مراکش هم تیم قدرتمندی است، بازی‌های بیشتری با کشور‌های قوی عربی نیز در دستور کار قرار گرفت.

سلطانی فر با اعلام اینکه کمپ لوکوموتیو که بهترین کمپ روسیه است را برای تیم ملی کشورمان در اختیار گرفته ایم افزود: قرار بود تیم ملی ایتالیا در این کمپ مستقر شود که با صعود نکردن این تیم ما موفق به اجاره آن شدیم. لوکوموتیو کمپی است که بهترین امکانات ورزشی و رفاهی برای اقامت بیش از یک ماه تیم ملی کشورمان را دارد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران در حال حاضر مشکلی ندارد تصریح کرد: حتی با وجود اینکه در گروه سختی قرار گرفته ایم، اما با تلاش فراوان و تامین و انجام برنامه‌های تدارکاتی، امیدوارم با قدرت و صلابت در جام جهانی حاضر شویم.

مسعود سلطانی فر، غیرت جوانان ایرانی را مورد ستایش قرار داد و خاطر نشان کرد: در بسیاری از شرایط دشوار مشابه، جوانان ما با غیرت و تلاش، فعل خواستن را صرف کرده اند؛ و موفق به کسب دست آورد‌هایی درخشان شده اند، بنا بر این من بسیار امیدوارم و می‌دانم که تیم ملی فوتبال کشورمان نمایش زیبایی را از خود ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر ورزش در مورد تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.