لحظه به لحظه با بورس:

شاخص بورس به رشد ۸۵ هزار واحدی رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۸۵.۳۲۶ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۹۲۳ واحدی رسید.

تالارشیشه‌ای سبزپوش شدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۲۳.۸۹ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۶۸۶ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۹۶ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۱۰۴ میلیون سهم طی ۸ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز تاپیکو، فولاد، کرماشا، شبریز، وامید با روند صعودی و نماد فملی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۷۰ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۹۳ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۴ میلیون سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۱.۳۵۱ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۹۴۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۱ میلیارد سهم طی ۵۴ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز تاپیکو، فولاد، خودرو، کگل، وغدیر، فخوز با روند صعودی و نماد بفجر با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۴۰.۲ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۹۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۸۲ میلیون سهم طی ۳۷ هزار نوبت معاملاتی است.

 ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۸۵.۳۲۶ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۹۲۳ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن یک‌میلیارد سهم در ۶۴ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز تاپیکو، فولا، خودرو، کگل، شیران، وغدیر با روند صعودی و نماد بفجر با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۴۰ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۹۳ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۵۴ میلیون سهم طی ۴۱ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار