ایجاد 2 هزار و 191 فرصت شغلی در شهرستان ملایر

فرماندار ملایر از ایجاد 2 هزار و 191 فرصت شغلی از ابتدای امسال خبر داد.

ایجاد 2 هزار و 191 فرصت شغلی در شهرستان ملایر به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  رضایی، فرماندار ملایر در شورای اداری شهرستان ملایر گفت: 6 نوع تسهیلات برای ایجاد اشتغال از سوی دولت در نظر گرفته شده که 466 طرح اشتغالزایی با میزان تسهیلات 38 میلیارد و 600 میلیون ریال به استان همدان معرفی شده است.

وی یادآور شد: سهمیه ملایر در ایجاد اشتغال امسال، سه هزارو 364 مورد است که تاکنون بیش از 65 درصد تعهد اشتغال ملایر با 2 هزارو 191 فرصت شغلی محقق شده است.

فرماندارملایر ازصرف 500میلیارد ریال برای اجرای طرح تحول سلامت در ملایر هزینه شده خبر داد و اظهار داشت: تخریب دولت، قوه مقننه و قوه قضائیه، تخریب نظام است، چراکه قوای سه گانه همه یک مجموعه واحد هستند و همه برای تحقق آرمان های نظام و انقلاب تلاش می کنیم.

وی افزود: مدیران و مسئولان نظام باید از این فرصت در راه خدمتگزاری به مردم استفاده و برای حل مشکلات و خواسته های به حق مردم تلاش کنند.

فرماندار ملایر با تاکید بر اینکه مدیران باید نیازها و مطالبات مردم را به مسئولان بالادستی کشور ارجاع دهند و اولویت ها را بشناسند، بیان کرد: مسئولیت تنها متوجه دولت نیست، بلکه همه باید دولت را در رسیدن به اهداف نظام و کشور یاری کنند.

عبدالعظیم رضایی ادامه داد: دولت تمام سعی و تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گرفته و به طور قطع رفع این مشکلات و نقیصه ها نیازمند اعتبارات لازم است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز اجرای طرح تحول نظام سلامت را یکی از بهترین خدمات و موفقیت های دولت برشمرد و گفت: بالغ بر 60 طرح بهداشتی با اعتبار 330 میلیارد ریال از سال گذشته در این شهرستان آغاز شده و در حال احداث است.

محسن ترکاشوند گفت: در بخش هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) 10 میلیارد ریال و در بیمارستان مهر پنج میلیارد ریال هزینه شد و بخش غربالگری سرطان در بیمارستان مهر با اعتبار 30 میلیارد ریال در حال اجرا است.

انتهای پیام/ا

صرف 500میلیارد ریال در بخش سلامت شهرستان ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.