رفع مشکلات با ساماندهی توانایی های مردم در قالب سمن ها

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: سمن‌ها می‌توانند در کنار دولت برای رفع مشکلات در همه زمینه‌ها حضور داشته باشند.

رفع مشکلات با ساماندهی توانایی های مردم در قالب سمن ها به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ربانی‌مهر ،معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به جایگاه استان همدان در زمینه سمن‌ها بیان کرد: توجه ما امسال بیشتر به فعال شدن سمن‌ها در شهرستان‌ها بوده است.

 وی با بیان اینکه تعداد سمن‌های ملایر به 39 سمن می‌رسد گفت: از تعداد 28 طرح رسیده سمن‌ها به استان 12 طرح از ملایر بوده که از 50 میلیون تومان اعتبار 23 میلیون تومان آن برای طرح‌های این شهرستان در نظر گرفته شده است.

 اسدالله ربانی‌مهر با بیان اینکه توانمندسازی سمن‌ها جزء برنامه‌های ماست افزود: طی مذاکراتی که با صدا و سیما داشتیم قرار است کار تبلیغات سمن‌‌ها را نیز از صدا و سیما پیگیری کنیم.

 معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: سمن‌ها می‌توانند در کنار دولت برای رفع مشکلات در همه زمینه‌ها حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ ش

ساماندهی توانایی های مردم در قالب سمن ها به رفع مشکلات کمک می کند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.