فتاح خبر داد

۱۵۷میلیارد تومان یارانه به کمیته امداد منتقل شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با تعامل دولت و کمیته امداد، 157 میلیارد تومان یارانه عمومی مردم از سوی سازمان هدفمندی به ما منتقل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در مراسم رونمایی از برنامه های جدید حوزه اشتغال کمیته امداد که در ساختمان آزادی برگزار شد گفت:طی ۹ ماه گذشته دولت افزایش مستمری را به حساب یارانه واریز می کرد اما ما درخواست جدایی یارانه و مستمری را  از هم داشتیم.

وی ادامه داد: این مستمری که از سوی دولت و مجلس تصویب شده بود، در کمیسیون اقتصادی نیز به تصویب رسید و از سوی معاون اول رئیس‌جمهوری ابلاغ شد که شب گذشته یک فقره چک به مبلغ 247 میلیارد تومان به ما پرداخت شد و ساعت 12 شب به حساب صندوق ولایت امداد واریز کردیم.

فتاح گفت: حدود 400 هزار نفر از مددجویان این مستمری را دریافت کردند.

رئیس کمیته امداد از همکاری بانک‌ها با امداد ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه در این شرایط حساس اقتصادی بانک‌ها همکاری بسیاری خوبی با ما دارند.

رئیس کمیته امداد گفت: یک و نیم میلیون خانوار تحت پوشش کمیته امداد از دولت یارانه دریافت می‌کردند که هم اکنون این کار به ما واگذار شد و ما می‌توانیم یارانه حدود 3 میلیون نفر از مددجویان را پرداخت کنیم.

فتاح با اشاره به بودجه 97 کشور اظهار کرد: برای کمیته امداد و بهزیستی کشور مبلغ 2 هزار میلیارد تومان تصویب شده که از این مبلغ 1400 میلیارد بودجه کمیته و 600 میلیارد بودجه بهزیستی کشور است، اما به نظر ما بودجه کمیته کم است و به دنبال افزایش بودجه خود تا 2 هزار میلیارد تومان هستیم.

رئیس کمیته امداد گفت: بودجه یک و نیم میلیاردی از صندوق توسعه ملی برای اشتغالزایی در شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر اختصاص یافت، همچنین کمیته امداد به عنوان عضو رسمی کارگروه استانی درآمد.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: ۱۰۰ درصد مستمری ها به حساب مددجویان واریز شده است.

 وی بیان کرد: یکی از آرزوهای ما پرداخت یارانه افراد تحت پوشش کمیته امداد از سوی نهاد خودمان بود‌ چراکه برخی از سرپرست های خانواده در زندان هستند و دسترسی به حساب ندارند.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: با تعامل دولت و کمیته امداد این موضوع حل شد و دولت به ما اعتماد کرد بطوریکه 157 میلیارد تومان یارانه عمومی مردم از سوی سازمان هدفمندی به ما منتقل شد.

وی افزود: برهمین اساس سالانه باید 140هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کنیم، که از این تعداد باید 56هزار شغل روستایی، 14هزار شغل برای روستاهای محروم، 2طرح علم و فناوری، مشاغل خانگی، مشاغل دانش بنیان، مشاغل زنان سرپرست خانوار و مشاغل پایدار در راس امور باشد.

وی تصریح کرد: باید نگاه علمی و سیستماتیک داشته باشیم و با مبنای علمی روز دنیا منطبق شویم.

انتهای پیام/

 صحبت های مهم رئیس کمیته امداد در مراسم رونمایی از برنامه های جدید حوزه اشتغال کمیته امداد در تاریخ 27 دی ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۹ دی ۱۳۹۶
خواهشا بگویید میزان یارانه مددجویان کمیته امداد چقدر است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۹ دی ۱۳۹۶
چرا یارانه مارو حذف کردندعلت چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۹ دی ۱۳۹۶
با سلام روال پرداخت تغییر کرده . مستمری بهزیستی
ماه گذشته.
95 هزارت به حساب یارانه به عنوان افزایش یارانه به کارت یارانه پرداخت میشد.

عجب
دلیل حذف 50 هزار چیست. ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۹ دی ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۷ دی ۱۳۹۶
لطفا یارانه افرادی که تحت پوشش کمیته امداد نیستند رو حذف نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۷ دی ۱۳۹۶
خداقوت درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۷ دی ۱۳۹۶
امید است مثل قبل این مبالغ به موقع به حساب افراد تحت پوشش واریز بشه ان شاالله
آخرین اخبار