تجلیل از خادمان اربعین در سازمان اوقاف

مراسم تجلیل از خادمان و فعالان اربعین حسینی همزمان با شکرانه ختم ۳۰ جزء قرآن کریم در سازمان اوقاف برگزار شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امورخیریه، همزمان با ختم کامل قرآن کریم، مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی با حضور مهندس عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار و از ۲۰ نفر از خادمان و مسئولان موکب‌های اربعین تجلیل شد.
 
عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف در این مراسم گفت: سازمان اوقاف طی چند سال اخیربرابر تدابیر نماینده، ولی فقیه و ریاست سازمان با تمام امکانات در مراسم اربعین حسینی در ایران و عراق حضور یافته و به خادمان حسینی خدمت کرده است.
 
وی تاکید کرد: فرهنگ پیاده روی اربعین حسینی امروز با تدابیر مقام معظم رهبری در قالب یک فرهنگ تاثیر گذار نهادینه شده است و این حماسه بزرگ جهانی روزبه روز در حال تقویت وگسترش است.
 
رئیس ستاد اربعین سازمان اوقاف با بیان اینکه این سازمان در زمینه خدمات رسانی به زائران اربعین پیشگام و پیشتاز بوده است تصریح کرد: مردم حضور اوقاف و نقش موقوفات را در مراسم اربعین لمس می‌کنند.
 
وی افزود: براساس آخرین آمار و ارقام سامانه جامع بیشترین نیات موقوفات به امام حسین (ع) و عاشورا و عزاداری حسینی اختصاص دارد.
 
عابد با قدردانی از زحمات تمامی فعالان اربعین به ویژه در سطح ادارات اوقاف استان‌ها و شهرستان‌ها تصریح کرد: این حضور موثر و ارزشمند در مراسم اربعین موجب اعتماد بیشتر مردم به فرهنگ وقف شده است.
 
قائم مقام سازمان اوقاف تاکید کرد: کارکنان اوقاف در ایام اربعین حسینی با روحیه جهادی در موکب‌های حسینی حضور یافتند و به مردم و به زائران خدمت کردند.
 
وی در ادامه خواستار قدردانی مدیران کل استان‌ها از عناصر فعال موکب‌های اربعین در سطح ادارات شد.
 
در پایان این مراسم با حضور قائم مقام سازمان و معاون فرهنگی و اجتماعی ۲۰ نفر از مدیران و مسئولان فعال در موکب‌های اربعین حسینی تجلیل شدند. همچنین در این مراسم از فعالان فرهنگی قرآنی سازمان اوقاف به شکرانه ختم کامل قرآن کریم قدردانی شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار