همکاری ۸ هزار بانوی نیکوکار با کمیته امداد خراسان شمالی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت : هم اکنون هشت هزار و ۳۰۰ بانوی نیکوکار در قالب مجمع امور بانوان با کمیته امداد استان خراسان شمالی همکاری دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ حسن نعمتی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به اهمیت تعامل بانوان نیکوکار با این نهاد برای رسیدگی به محرومان گفت : در حال حاضر هشت هزار و ۳۰۰ بانوی نیکوکار استان خراسان شمالی در قالب اقشار مختلفی از زنان خانه‌دار ، کارمند ، پزشک، معلم و استاد در قالب مجمع بانوان با این نهاد همکاری دارند.

نعمتی ضمن تأکید بر لزوم تقویت همکاری مردم با کمیته امداد خراسان شمالی در خدمت‌رسانی به محرومان و تلاش برای محرومیت‌زدایی در این استان، افزود: مشارکت همگانی مردم در امداد به نیازمندان، باعث کنترل فقر و رفع آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب بانوان نیکوکار در کمک‌رسانی فکری و مادی به زنان مطلقه و بی‌سرپرست افزود : همیاری و مشارکت بانوان نیکوکار ، بهبود ارائه خدمات‌رسانی جامع به نیازمندان ، توانمندسازی محرومان با استفاده از توان مردمی و همچنین افزایش جذب مشارکت‌های مردمی را به دنبال داشته است.

نعمتی با بیان این که  هم‌اکنون ۶۳ نفر از بانوان استان به‌عنوان مسئول امور خیران در رأس مجمع امور بانوان قرار دارند ، اظهار کرد : هزار و ۳۷۱ نفر به‌عنوان امداد یاران نیکوکار در محلات به‌طور مستقیم با مراکز نیکوکاری همکاری دارند.

وی تصریح کرد : امسال بانوان نیکو کار ۶۰۰ میلیون تومان به‌ صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک و همچنین ۷۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت حمایت و غیر حمایت این نهاد اهدا کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد : به برکت همکاری این بانوان ۱۵ هزار سبد کالا به ارزش هر سبد ۱۰۰ هزار تومان ، توسط این بانوان جمع‌آوری و بین محرومان توزیع ‌شده است.

وی درمان رایگان بیماران نیازمند ، اردوی زیارت امام رضا (ع) برای نیازمندان از جمله خدمات بانوان نیکوکار در استان است .

انتهای پیام/آ

خدمات رسانی بانوان نیکوکار به نیازمندان کمیته امداد استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.