دلنوشته مهاجم سابق پرسپولیس برای هواداران نساجی

محمد عباس زاده پس از حضور در نساجی مازندران مطلبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

دلنوشته مهاجم سابق پرسپولیس برای هواداران نساجیبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد عباس زاده، مهاجم سایپا به دلیل علاقه ای که به شهر خود و باشگاه نساجی مازندران داشت قید لیگ برتر را زد و برای کمک به تیم محبوبش به شهرش بازگشت. او  پس از فسخ قرارداد با سایپا و پیوستن به نساجی مازندران مطلبی را در صفحه  اینستاگرام خود منتشر کرد.

محمد عباس زاده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امشب آسوده خاطر به خواب مى روم چرا که باز هم قولم به مردم شهرم را عملى کردم و راهى دیار ببران شدم.
این بار آمدم تا شاید بتوانم مهره کوچکى شوم براى تیم بزرگ نساجى که شاید نه یقینا امسال لیگ برترى شویم.
خوشحالم که به تیم شهرم بازگشتم.
خدمت کردن به مردم این مرز و بوم افتخاریست و خوشحالم که این افتخار دوباره نصیب بنده حقیر شده است.
آمدم که اگر خـــدا بخواهد بتوانم قلب مردم شهر خسته را شاد کنم.
وطنى خانه من است این بار آمدم که ان شالله آخر فصل جشن صعود به لیگ برتر را
در خانه بگیریم.
این روز‌ها خیلى‌ها به من گفته اند تصمیمت براى رفتن به لیگ یک اشتباه بزرگى است چرا که حیف است از لیگ برتر به لیگ یک روى، آن هم در این برهه زمانى، اما من از همین جا مى خواهم به آن عده بگویم اگر رفتن من به نساجى اشتباه است بنده خوشحالم که زیباترین اشتباه زندگیم را انجام داده ام و با جان و دل این اشتباه رو به جان مى خرم.
من محمد عباس زاده ام
بچه روستایى از خطه سرسبز مازندران و بهشت ایران زمین
من زاده از میان مردمانى خوش قلب و صاف و ساده ام، پس نمى توانم پا روى قلبم بگذارم و دست مردمى که سمتم دراز شده است را به خاطر پول بیشتر رها کنم و به آن‌ها پشت کنم، نه نمى توانم شهرم را به پول بفروشم چرا که اینگونه بار نیامده ام و بنده پول نیستم و حاضر نیستم غیرت و تعصبم را به پول بفروشم.
زین پس کنار همیم براى ساختن نساجى رویایى و شکننده طلسم دوریمان از لیگ برتر که این مهم با وجود و حمایت شما هوادارا شدنى است پس به این هیت مدیره و کادر فنى ایمان داشته باشید و عاشقانه چــون کوه پشتشان باشید.
جا داره یک تشکر ویژه کنم از آقاى صنیعى فر و آقاى امیرى که این روز‌ها چــون پدر از بنده حمایت کردند و پیگیر کــار انتقالم به نساجى کبیر بوده اند، کسانى که دلسوزان حقیقى نساجى هستند و تنها خواسته شان شاد کردن شما مردم است.
مرسى که هستید بزرگواران.
در آخر از مردم خوب شهرم تشکر مى کنم که در این مدت نتوانستم جواب محبت هایشان را بدهم و از همین جا قول مى دهم با عملکرد خوبم در مستطیل سبز جواب عشق و علاقه قلبیشان را مى دهم."

دلنوشته مهاجم پرسپولیسی برای هواداران نساجی!
 

انتهای پیام/

 دلنوشته عباس زاده برای هواداران نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار