مصاف نماینده فارس و لرستان در دسته برتر فوتبال بانوان

منتخب فارس برای کسب نخستین برد خود در دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان، خیبر خرم آباد را پیش رو خواهد داشت.

لحظه به لحظه با وضعیت ترافیک شیراز

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۱۳ و دوم دور برگشت مسابقات دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم منتخب فارس جمعه ۲۹ دی ماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میزبان تیم انتهای جدولی خیبر خرم آباد خواهد بود.

نماینده فارس در جدول رده بندی با ۴ برد، یک تساوی، ۷ شکست و تفاضل گل منفی ۲۲ و ۱۳ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است.

اما حریف این هفته منتخب فارس تیم خیبر خرم آباد در این فصل شرایط مناسبی نداشته و با تنها یک برد، بدون تساوی و ۱۱ شکست و تنها ۳ امتیاز در مکان دوازدهم و انتهای جدول رده بندی جای گرفته و خطر سقوط به لیگ دسته یک فوتبال بانوان را به شدت احساس می‌کند.

تیم منتخب فارس در هفته ۱۲ مقابل میزبان خود راه یاب ملل سنندج ۴ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد و خیبر خرم آباد در خانه کاری از پیش نبرد و با یک گل مغلوب همیاری آذربایجان غربی شد.

دختران فوتبالیست منتخب فارس در دور رفت با ۲ گل خیبر خرم آباد را شکست دادند و برای کسب پنجمین برد این فصل خود مقابل تیم بحران زده خیبر خرم آباد کار مشکلی پیش رو نخواهند داشت.

قضاوت دیدار منتخب فارس و خیبر خرم آباد را فاطمه نصراللهی و کمک هایش حدیثه مهدوی و مینا حیدری بر عهده خواهند داشت.

مهناز ذکایی هم کمک داور چهارم این بازی تعیین شده است.

تیم منتخب فارس در صورت کسب برتری در بازی با خیبر خرم آباد و شکست پارس جنوبی مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۶ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ن

مصاف تیم منتخب فارس و خیبر خرم آباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار