صباغیان در تذکر شفاهی مطرح کرد

آقای رئیس جمهور! چرا با اختلاس‌گران برخورد نمی‌شود؟

نماینده بافق و مهریز گفت: مردم بیشتر از اینکه حقوق خود را بخواهند خواستار برخورد با اختلاس‌گران و ناظران به ویژه بانک مرکزی هستند.

آقای رئیس جمهور! چرا با اختلاس‌گران برخورد نمی‌شود؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد اظهار کرد: با تدبیری که صورت گرفت، بخشی از بدهی سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری پرداخت شد، گرچه که این پرداخت از جیب بیت‌المال و مردم بود و تعداد زیادی از سپرده‌گذاران هنوز طلبکار هستند.

وی ادامه داد: حال سوال ما این است که برای برخورد با سوء‌استفاده کنندگان و غارتگران بیت‌المال چه اقدامی صورت گرفته است؟ آنها چه کسانی هستند؟ چرا معرفی نمی‌شوند، به ویژه با ناظران که از حقوق و ابزارها و امکانات دولت برخوردار هستند و متأسفانه به دلیل قصور آنان حقوق مردم ضایع شده است و باید گفته شود که تاکنون چه اقدامی انجام شده است؟

نماینده مردم بافق و مهریز با بیان اینکه نقش بانک مرکزی در این زمینه چه بوده است، تصریح کرد: برای مردم مهم است که بدانند چه برخوردی با این نهادهای ناظر و بانک مرکزی شده است، چرا که مردم بیشتر از اینکه حقوق خود را بخواهند خواستار برخورد با اختلاس‌گران و ناظران به ویژه بانک مرکزی هستند.

صباغیان تأکید کرد: آقای رئیس جمهور اگر شما متوجه نمی‌شوید، مردم متوجه هستند چرا با قشر ضعیف با ظلم برخورد می‌شود اما با اختلاس‌گران برخورد نمی‌شود؟ مردم این صحنه‌ها را می‌بینند و نارضایتی‌هایی در این زمینه برای آنان به وجود آمده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۳۰ دی ۱۳۹۶
باید با اختلاسگران در کشور مبارزه جدی کرد
-
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۷ دی ۱۳۹۶
درود بر رییس جمهور
آخرین اخبار