افزایش بی‌سابقه قاچاق انسان به سوئد

اداره مهاجرت سوئد از افزایش شمار قربانیان قاچاق انسان در این کشور خبر داد.

افزایش بی‌سابقه قاچاق انسان به سوئدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک مقام مبارزه با قاچاق انسان در اداره مهاجرت سوئد اعلام کرد این اداره سال 2017 میلادی 444 گزارش مربوط به قاچاق انسان به این کشور دریافت کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 103 مورد افزایش را نشان می داد.

وی افزود از این تعداد 213 مورد آن با هدف سوء استفاده جنسی انجام شده است و 161 نفر نیز برای کار اجباری به سوئد قاچاق شده اند. 256 نفر از این افراد زن و 188 نفر مرد بودند. علاوه بر این، 107 کودک شامل 41 دختر و 66 پسر از جمله افرادی بودند که به سوئد قاچاق شدند.

اداره مهاجرت سوئد اعلام کرد مایه تاسف است که شمار قربانیان قاچاق انسان روز به روز در حال افزایش است. در همین حال شمار اتباع خارجی که تابعیت سوئد را دریافت می کنند به میزان چشمگیری افزایش یافته است. در سال 2017 میلادی 55 هزار و 420 نفر موفق به دریافت حق شهروندی در سوئد شدند که این رقم در مقایسه با سال 2016 ، 15 درصد افزایش نشان می دهد. 

سوئد با جمعیتی بالغ بر ده میلیون نفر در سال های اخیر بیش از 200 هزار پناهجو را پذیرش کرده است که اکثر آنها از خاورمیانه و شمال و شرق آفریقا بودند.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: فساد اخلاقی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار