کشف بیش از یک تن مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

فرمانده نیروی انتظامی فارس از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۵۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در لارستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس امروز اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان لارستان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو نیسان را در یکی از محور‌های مواصلاتی شناسایی کردند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از ایست و بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری به صورت محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست را صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد.

سردار احمد علی گودرزی تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان از خودرو پیاده و به سمت ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی کردند که پس از چند دقیقه درگیری مسلحانه، در نهایت متهمان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا اقدام به فرار کردند.

سردار گودرزی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان یک تن و ۵۲۳ کیلو مواد مخدر شامل ۹۸۵ کیلو تریاک و ۵۳۸ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، تاکید کرد: پلیس فارس در راستای انجام وظایف ذاتی و قانونی خود نسبت به مبارزه بی امان با مواد مخدر و قاچاقچیان و سوداگران مرگ اقدام می‌کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ن

کشف مواد مخدر در لارستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار