مدیر توزیع برق دامغان خبر داد;

اجرای طرح بهینه سازی شبکه توزیع برق در دامغان

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان از اصلاح و بهینه سازی 16 هزار و 851 متر شبکه توزیع برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمد حسین ترابی مدیر توزیع برق شهرستان دامغان با بیان این که از ابتدای امسال تا زمان حاضر ، 537 پروژه عمرانی برق رسانی در این شهرستان به انجام رسیده است گفت : مبلغ 17 میلیارد و 839 میلیون ریال برای اجرای این پروژه ها سرمایه گذاری شده است .

وی با اشاره به احداث سه هزار و 692 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی گفت: از آغاز امسال تاکنون، شش هزار و 282 متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی با همکاری کارکنان این مدیریت دایر گردیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان همچنین به توسعه 15 هزار و 801 متر کابل خودنگهدار در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت : 23 ایستگاه توزیع برق هوایی نیز در راستای خدمات دهی به مشترکان نصب شده است .

ترابی در ادامه تصریح کرد : به منظور افزایش رضایت مندی مشترکین و بهبود روشنایی معابر سطح شهرستان، در زمان قید شده 731 دستگاه سرچراغ جدید برقرار گردیده است .

وی افزود : احداث دو فیدر از پست 63 کیلوولت مهماندوست ، توسعه پست هوایی شهرک گلستان جهت بهبود ولتاژ روستای عبدا... آباد و برقراری پست زمینی یک مجتمع تجاری ، از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده این مدیریت برای زمان باقی مانده تا پایان سال 96 است.

انتهای پیام / ه

نصب 23 ایستگاه توزیع برق هوایی در دامغان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.