سردار شرفی:

دشمن در نا آرامی های اخیر به دنبال عوض کردن ماهیت اعتراض ها بود/پلیس ناآرامی ها را مدیریت کرد

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: مردم در نا آرامی های اخیر برای مطالبه حقوقشان بودند در حالیکه دشمنان به دنبال عوض کردن ماهیت اعتراض ها بودند .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمد شرفی امروز ظهر امروز در همایش سالیانه فرماندهان، معاونان و مدیران روسای کلانتری ها و پاسگاه های استان با بیان اینکه  پلیس باید بتواند در صحنه هم خوب تشخیص دهد و هم خوب تصمیم گیری کند گفت: این عمل پلیس موجب افزایش منزلتش در بین مردم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با برنامه ریزی می خواستند عزاداری های مردم را با مشکل روبرو کنند، افزود:فعالیت بیش از 40 هزار هیئت مذهبی در سراسر کشور در دهه اول محرم همزمان در سراسر کشور با هوشمندی و مدیریت پلیس انجام شد.

سردار شرفی با اشاره به بحث اقلیم کردستان گفت: یکی دیگر از دسیسه های دیگر دشمنان کشورمان، بحث اقلیم کردستان بود که با درایت و هوشمندی پلیس و نظام جمهوری اسلامی آن را کنترل کردند و موجب شکست اهداف دشمنان شد.

وی در ادامه اضافه کرد:دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال دست اندازی در حوزه امنیت داخلی کشومان بودند که با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم و مدیریت صحیح دستگاه های نظامی و امنیتی بازهم شکست خوردند.

سردار شرفی تاکید کرد: مردم در نا آرامی های اخیر برای مطالبه حقوق خودشان به میدان آمده بودند در حالیکه دشمنان بلافاصله از طریق شبکه های اجتماعی به دنبال عوض کردن ماهیت اعتراض ها بودند و می خواستند این موضوع را تبدیل به یک ناآرامی در بخش های مختلف کشور کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی به دلیل افزایش توان تحرکی در عرصه های مختلف و با برنامه ریزی خاص،نا آرامی های اخیر را مدیریت کرد.

وی در پایان گفت: پلیس با عملیات روانی و با خویشتن داری تمامی صحنه ها را مدیریت کرد و یک عملکرد بی نظیری را از خود به نمایش گذاشت که هم مردم و هم مسئولان به خوبی حمایت کردند. 

انتهای پیام/ب

صحبت های سردار شرفی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.