استاندار مرکزی؛

شهرداران موظفند با انضباط مالی هزینه‌های خود را مدیریت کنند

آقازاده گفت: شهرداران را موظف کردیم با انضباط مالی هزینه‌های خود را مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در همایشی شهرداران استان مرکزی در معاونت عمرانی استانداری مرکزی در اراک گرد هم جمع شدند و در خصوص مباحث مختلف در حوزه شهری بحث و تبادل نظر کردند.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه این جلسه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با بیان اینکه وضعیت اقتصاد شهرداری‌ها خوب نیست گفت: با توجه به رکود اقتصادی، شهرداری‌ها درتامین بودجه با مشکل مواجه هستند که آن‌ها را موظف کردیم با انضباط مالی هزینه‌های خود را مدیریت کنند.

آقازاده با باین اینکه با توجه به نزدیک شدنبه آخر سال شهرداری‌ها مکلف هستند حقوق کارگران و کارکنان خود را به موقع پرداخت کنند افزود: اگر بودجه مصوب هر شهر محقق نشود، اما باید انضباط مالی و ادای و بکارگیری نیرو‌ها و صرفه جویی در هزینه‌ها و پرداخت حقوق کارگران پرداخت شود.

وی به طرح تفصیلی کلانشهر اراک هم اشاره و اضافه کرد: با توجه به بلا تکلیفی برخی از طرح‌های شهری از جمله طرح ۵۵ متری، از شورای شهراراک درخواست کردیم فرصت ۳ ماهه بدهند تا بعد از مشخص شدن وضعیت این طرح‌ها، مشاوره و طرح تفصیلی کلانشهر اراک را تدوین و ارائه کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: ابتدا طرح ۵۵ متری مشخص و سپس تدوین طرح جامع و تفصیلی بررسی و انجام و طرح ۵۵ متری با ۳۴ ماه تاخیر در تهیه طرح‌های تفصیلی انجام می‌شود.

هفته پیش در تاریخ 23 دیماه هم مهدی زند وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی دردیدار با شهردار و اعضای شورا‌های اسلامی شهر کمیجان با تاکید بر جذب سرمایه‌های بخش خصوصی گفت:شهرداران منتظر بودجه دولتی نباشندو شهردارانی که منتظر بودجه دولتی باشند عملا راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام / ج

سخنان استاندار مرکزی درباره وضعیت مالی شهرداری‌ها

برچسب ها: شورای شهر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.