مدیر جشنواره بین‌المللی فیلم رشد خبر داد؛

اکران ۵۵ فیلم از جشنواره بین‌المللی رشد در فارس

۵۵ فیلم از آثار ارائه شده در این جشنواره در استان فارس به نمایش در می‌آید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یزدان دشتیان مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در استان فارس گفت: آثار چهل‌وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در استان فارس از شنبه ۳۰ دی ماه در ۴۰ منطقه و اداره آموزش و پرورش استان اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۵ اثر از آثار ارسال شده به جشنواره در استان به نمایش در می‌آید، افزود: استان فارس امسال حضوری موفق در این جشنواره داشته و ۳ اثر ارسال کرده که دو اثر در بخش فرهنگی و یک اثر در بخش دانش‌آموزی بوده است.

دشتیان ادامه داد: در بخش دانش‌آموزی این جشنواره اثر ماندانا هوشمندیان از استان فارس موفق به کسب دیپلم افتخار شد و در بخش فرهنگی فیلم «مدیر مدرسه» اثر عبدالحمید آقایی از معاونت پرورشی استان موفق به کسب رتبه اول کشوری و تندیس زرین جشنواره شد.

وی اظهار کرد: اثر دیگر ارسالی از استان فارس در بخش فرهنگی از معاونت سوادآموزی بود که به بخش مسابقه راه یافت، اما موفق به کسب جایزه نشد.

مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در فارس تصریح کرد: این جشنواره از قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم در کشور است که امسال ۳۷ کشور با ۱۲۵۷ اثر شرکت داشتند که در نهایت ۲۶۱ اثر از ۱۸ کشور به بخش مسابقه راه یافتند.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره بین‌المللی رشد در فارس 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار