معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد:

موسسات قرآنی باید کار خود را به سمت خود اتکایی ببرند

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موسسات قرآنی باید کار خود را به سمت خود اتکایی ببرند و دولت با رعایت عدالت نسبی حمایت‌های ممکن را انجام بدهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در نشست با مدیران موسسات قرآن و عترت فارس با بیان اینکه معتقدم اعتقاد صحیح عطیه خداوند است و باید آن را قدر بدانیم، گفت: این اعتقاد باعث عمل صالح می‌شود که در وجود بزرگان ما در طی تاریخ نمود پیدا کرده است.

وی در مورد حمایت از موسسات قرآنی گفت: اولویت وزارت‌خانه حمایت برنامه‌ای است و می‌توانید با مشاوره با کارشناسان از آن‌ها بهره بگیرید.
این مسئول تصریح کرد: موسسات قرآنی باید کار خود را به سمت خود اتکایی ببرند و دولت با رعایت عدالت نسبی حمایت‌های ممکن را انجام بدهد.
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: بیشتر حمایت ما برای تلاش این موسسات در خود اتکایی و توجه به فعالیت‌های اقتصادی قرآنی است که بتوان مشکلات مالی آن‌ها را این‌گونه حل کرد.

عبدالهادی فقهی‌زاده در مورد مشکلات بیمه‌ای فعالان قرآنی نیز اظهار کرد: این مشکلات را می‌دانیم و در حال تلاش برای رفع آن‌ها هستیم.
وی در مورد آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن که نخستین‌بار با همکاری سازمان اوقاف برگزار می‌شود با اشاره به اینکه ۱۰۰ هزار نفر تاکنون در این آزمون شرکت کرده‌اند، اضافه کرد: هدف از این آزمون، تقویت گفتمان و حمایت از موسسات قرآنی است.

انتهای پیام/ن

صحبت های معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با مدیران موسسات قرآن و عترت فارس

برچسب ها: قرآن ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار