تلاش برای تامین میوه شب عید در خوزستان

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان از انجام برنامه ریزی برای تامین میوه شب عید مورد نیاز مردم با قیمت مناسب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مهدی صیاحی، مدیرکل تعاون روستایی خوزستان گفت: برای تامین و توزیع میوه مورد نیاز در ایام عید نوروز 1397 ، قرارداد خریدتلاش برای تامین میوه شب عید در خوزستان 2 هزار تن پرتقال مرغوب شمال و 500 تن سیب تولیدی آذربایجان غربی منعقد شده و به درخواست تعاون روستایی خوزستان ، میوه ذخیره شده پیش از پایان سال جاری به استان ارسال می شود.

وی بیان داشت: قرارداد خرید 500تن پرتقال جنوب (فارس و جیرفت) در آستانه انعقاد است ضمن آنکه خرید 500تن پرتقال تولیدی دزفول در برنامه کاری تعاون روستایی خوزستان قرار دارد.

صیاحی از قابل ذخیره نبودن پرتقال تولیدی دزفول بنا به دلایلی در سردخانه خبر دادو افزود: قرار است در روزهای پایانی امسال از باغات منطقه برداشت و بلافاصله به مراکز توزیع در استان ارسال شود.

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان بیان کرد: در صورت نیاز بیشتر و استقبال شهروندان ، امکان خرید بیشتر میوه (پرتقال و سیب) شب عید وجود دارد و جای نگرانی نیست و با توجه به تولید مناسب میوه در سال جاری ، میوه امسال با کیفیت بهتری عرضه می شود و مشکلات سال گذشته در توزیع میوه نامرغوب به دلیل یخ زدگی تکرار نخواهد شد.

صیاحی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب ، از چند روز قبل از پایان سال تا 15 فروردین 1397 انجام می شود ، افزود: تلاش می شود در همه شهرهای استان ، مراکز عرضه میوه با قیمت مصوب دایر شود تا مردم در تهیه میوه مورد نیاز با قیمت مصوب با مشکل رو به رو نشوند.

انتهای پیام/م

مردم نگران تامین میوه شب عید نباشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.