با مخترعین ایرانی؛

پایان نامه خود را غیرحضوری مدیریت کنید

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزاری شده است که به دانشجویان کمک می‌کند تا پایان نامه و تحقیقات خود را انجام دهند.

(جمعه) پایان نامه خود را غیرحضوری مدیریت کنیدبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

 باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

 یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزاری شده است سامانه تحقیقاتی یک دانشگاه را مدیریت می‌کند.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این سیستم پژوهش‌یار‌ اظهار کرد: برای مدیریت سامانه تحقیقاتی دانشگاه و بررسی فعالیت‌های مربوط به آن این سامانه کار خود را آغاز کرده است.

 سامانه تحقیقاتی هوشمند برای دانشگاه های کشور

وی در خصوص کارکرد این سامانه گفت: این سامانه از طریق جست‌وجو در بانک مقالات ارزش علمی یک تحقیق را می‌یابد و اطلاعاتی که در خصوص موضوعات پژوهشی و تحقیقاتی یک دانشگاه وجود دارد، درون سامانه ثبت می‌کند.

 مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به این موضوع که تمام اقداماتی که در این سامانه انجام می‌شود، به صورت غیر حضوری و هوشمند است، بیان کرد: ارسال پایان نامه به دانشگاه، دریافت نظر استاد راهنما و بررسی موعد مقرر برای داوری پایان نامه به صورت کاملا غیر حضوری در داخل سامانه انجام می‌گیرد و قابلیت گفت‌وگوی درون برنامه‌ای هم در این سامانه فراهم است.

وی یادآور شد: تعداد بسیار زیادی از دانشگاه‌های معتبر کشور از این سیستم و سامانه استفاده می‌کنند و تحقیقات خود را از طریق آن پایش می‌کنند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.