تعطیلی اورژانس جاده‌ای صالح شهر گتوند از ۱۶ دی ماه

  رئیس شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت: پس از درگیری عده‌ای با کارکنان پایگاه اورژانس جاده‌ای ۱۱۵ صالح شهر گتوند این پایگاه از ۱۶ دی ماه تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف بهداروندی، رئیس شبکه بهداشت و درمان گتوند بیان داشت:در پی تماس یکی از اهالی صالح شهر با این پایگاه اورژانس که وضعیت جسمی کودک 2 ساله اش را وخیم اعلام کرده بود بلافاصله نیروهای این پایگاه به محل مذکور اعزام شدند اما متوجه شدند وضعیت این پسر بچه تنها سرماخوردگی بوده و نیازی به اعزام ندارد و اقدام درمانی لازم را برای کودک بیمار انجام دادند.

وی افزود: پدر کودک به اعزام فرزندش به بیمارستان دزفول تاکید داشت این درحالی بود که وضعیت بیماری این پسر بچه اورژانسی نبود و نیاز به اعزام به بیمارستان نداشت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گتوند با بیان اینکه پدر این پسر بچه به همراه جمعی از اهالی با پرتاب سنگ به پرسنل پایگاه اورژانس حمله ور شدند اظهار داشت:در پی این اقدام مدیریت شبکه بهداشت و درمان برای جلوگیری از آسیب جانی به پرسنل ناچار تصمیم به تعطیلی این پایگاه گرفت.

وی افزود: در پی این درگیری پایگاه اورژانس جاده ای صالح شهر از 16 دی ماه تعطیل شد که با وساطت شورای شهر و دیگر مسئولان محلی این پایگاه بار دیگر از روز یکشنبه 24 دی ماه فعالیت خود را از سر گرفت.

بهداروندی با بیان اینکه در این درگیری آسیبی به ماموران اورژانس وارد نشد، ولی آمبولانس این پایگاه آسیب دید ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند از فرد خاطی شکایت کرده و پرونده در حال رسیدگی در دستگاه قضایی است.

انتهای پیام/م

توقف فعالیت پایگاه اورژانس صالح شهر گتوند در پی درگیری با کارکنان آن

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.