نتیجه کار تلاشگران صنعت هسته‌ای کشور غربی‌ها را وادار به مذاکره کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: اگر بگوییم برجام کار خوبی بود، نتیجه کار تلاشگران صنعت هسته‌ای کشور است و گرنه غربی‌ها حاضر به گفت‌و‌گو و مذاکره نمی‌شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در چهاردهمین همایش سراسری ستاد اقامه نماز صنعت هسته‌ای کشور با بیان اینکه آمریکا از مردانگی و ایستادگی ملت ایران می‌هراسد، اظهار داشت: نباید از اینکه دشمن داریم بترسیم چراکه دشمن سبب سازندگی و رشد انسان می‌شود، در عالم طبیعت هم همین‌گونه است سختی‌ها سبب سازندگی می‌‌شود.

وی با بیان اینکه سربلندی و عزت ایران، غربی‌ها را به پای میز مذاکره کشاند، خاطرنشان کرد: کفار و غرب اگر از ما بزرگی مشاهده نکنند، حاضر به گفت‌و‌گو با ما نمی‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان ابراز کرد: در موضوع انرژی هسته‌ای می‌گفتند حتی یک سانتریفیوژ هم نداشته باشید؛ مشاهده کردید اوباما می‌گفت من اگر بتوانم، تمام پیچ و مهره‌های تأسیسات هسته‌ای ایران را باز می‌کنم اما زمانی که غنی سازی 20 درصد را ندادند و ما آن را به دست آوردیم، حرف از مذاکره به میدان آمد، حتی  دست به ترور دانشمندان هسته‌ای کشور زدند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد گفت: کفار به کسی که قدرت دارد و سربلند است، توجه می‌کنند و به انسانی که به آن‌ها التماس کند، اعتنایی ندارند، لذا برای سربلندی اسلام و ایران باید شما کارتان را ادامه دهید و در آموزش، قوی عمل کنید تا هر زمانی نیاز بود، استفاده شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عظمت نماز بیان کرد: در حقیقت باارزش‌ترین کاری که باید یک مؤمن انجام دهد اقامه نماز است و بعد از ایمان به خدا هیچ عبادتی بالاتر از نماز نیست و پس از آن زکات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان عنوان کرد: در روایتی می‌فرماید اسلام بر 5 چیز استوار شده است که اولین آن نماز و زکات است، نمی‌شود کسی مؤمن باشد و مهم‌ترین عمل اسلامی را که نماز است ، انجام ندهد، اگر کسی نماز بخواند و ارتباطش با خدا خوب باشد، خیلی از کارهای بد را انجام نمی‌دهد، بنده در خطبه‌های نماز جمعه گفتم که معتقد هستم کسانی که در آشوب‌های اخیر خسارت زدند، نماز نمی‌خوانند یا نادرست می‌خوانند چراکه ذکر خدا به انسان آرامش و نظم می‌دهد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه خواندن نماز به راحتی انجام می‌شود اما نماز مقبول، خیلی کار مشکلی است، ابراز کرد: عبادات ما شرایط صحت و شرایط قبول دارد، اگر شرایط صحت را رعایت کند، قضا و عقاب ندارد اما قبولی به این معنا است که اثر بکند، چراکه هر عبادتی یک اثری دارد و تأثیرگذاری آن منوط به رعایت کردن شرایط آن است بنابراین برای تأثیرگذاری نماز، باید از گناه اجتناب کرد.

 

انتهای پیام/م

 

همایش سراسری ستاد اقامه نماز صنعت هسته‌ای کشور

برچسب ها: آمریکا ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار