پس از گذشت 34 سال؛

بازگشت شهید جاویدالاثر فرزاد سمالی به زادگاهش

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گتوند از شناسایی پیکر پاک و مطهر شهید فرزاد سمالی، از شهدای ترکالکی شهرستان گتوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا تاج بخش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گتوند با اشاره به شناسایی پیکر پاک و مطهر شهید 'فرزاد سمالی' بیان داشت: این شهید والامقام متعلق به شهر ترکالکی گتوند است که پس از 34 سال شناسایی شد و به زادگاهش بازگشت.

وی با اشاره به اینکه شهید سمالی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس است اذعان کرد: ساعت 9 صبح روز جمعه 29 دی ماه مراسم تشییع این شهید گلگون کفن، از بوستان شهدای گمنام شهر ترکالکی تا میدان مخابرات این شهر تشییع و در جوار بقعه محمدابن زید (ع) در بخش عقیلی گتوند آرام می گیرد.

تاج بخش در ادامه اظهار داشت: شهید جاویدالاثر فرزاد سمالی در 9 فروردین ماه 1347 در ترکالکی به دنیا آمد و در 6 اسفند ماه 1362 در عملیات خیبر در سن 15 سالگی در منطقه طلائیه شربت شهادت نوشید و جاوید الاثر ماند و سرانجام پیکر وی پس از 34 سال شناسایی شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گتوند تصریح کرد: مراسم وداع با این شهید امشب در مصلای امام خمینی(ره) گتوند، فاطمیه شهر ترکالکی و مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرسماله برگزار شد و فردا، پنجشنبه 28 دی ماه در صالح شهر و شهر جنت مکان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

شناسایی پیکر شهید پس از 34 سال چشم انتظاری

برچسب ها: ایثارگران ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار