نقدینگی مشکل عمده معادن زغال سنگ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: توسعه تولید و رفع مشکل نقدینگی معادن و صنایع معدنی از اهداف مهم این نهاد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حسینقلی قوانلو در نشست مشترک مشاوره وزیر صنعت ،معدن و تجارت و نماینده شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه میدکو با مدیران ذغال سنگ استان گلستان که در محل سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان برگزار شد، گفت: توسعه معادن و حفظ و توسعه اشتغال در این بخش از مهمترین اهداف و برنامه های این نهاد است .

قوانلو افزود : فروش ذغال سنگ بدلیل این که تک خریدار است و نقدینگی مهمترین مشکل معادن ذغال سنگ استان است که از وزارت متبوع و شخص مهندس یزدانی مشاوره وزیر صنعت ،معدن و تجارت در خواست شده است تا با تمهیداتی در این حوزه استان را یاری نماید واکنون پس از رایزنی با شرکت مادر تخصصی خاورمیانه میدکو آنها متقاعد به سرمایه گذاری در حوزه معادن کوچک و متوسط شدند.

وی ادامه داد: شرکت میدکو آمادگی دارد تا با عقد تفاهم نامه ای تحت نظارت سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران در حوزه سرمایه گذاری در واحدهای معدنی کوچک ومتوسط استان وارد شود تا به حفظ وتوسعه تولید واشتغال در این واحدها کمک کند وسازمان صنعت ،معدن وتجارت استان نیز پشتیبان تفاهم نامه دو جانبه شرکت میدکو ومعدن کاران استان خواهد بود .

قوانلو گفت: شرکت میدکو یکی از بزرگترین شرکتهای معدنی کشور است که حجم سرمایه گذاری آن در برخی زمینه ها قابل رقابت با سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران می باشد.

انتهای پیام /گ

رفع مشکل معادن زغال سنگ از اهداف مهم صنعت، معدن و تجارت

برچسب ها: معدن ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.