ازدواج زن ایرلندی با یک روح خبرساز شد!

یک زن ایرلندی در اقدامی عجیب به گفته خود با یک روح 300 ساله ازدواج کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالیانه ازدواج های عجیب زیادی در  جهان به ثبت می رسد. از ازدواج زنان و مردانی که فاصله سنی زیادی با یکدیگر دارند  و معمولا در جوامع عقب افتاده اتفاق می افتد تا ازدواج انسان با حیوان . اما به تازگی ازدواج یک زن جوان ایرلندی  سر و صدای زیادی به پا کرده است. " آماندا تیگو"  45 ساله  در ادعایی عجیب و غریب اعلام کرد که با یک روح 300 ساله ازدواج کرده است. شوهر وی جک نام دارد و بنا به ادعای این زن آنها پس از گذراندن دوران نامزدی با یکدیگر ازدواج کرده اند.

ازدواج زن ایرلندی با یک روح خبرساز شد! تصاویر

 آماندا در حالی که هرگز موفق به دیدن جک نشده می گوید شوهرش 300 سال پیش و به دلیلی جرمی که مرتکب شده  بود در دهه 1700 میلادی اعدام شده است.

 وی در این خصوص گفت : " ما کم کم به یکدیگر علاقمند شدیم و من متوجه شدم واقعا جک را دوست دارم. یک روز جک به من گفت ما می‌توانیم برای همیشه با یکدیگر باشیم. این در حالی بود که من هرگز از رابطه بین یک انسان و یک روح چیزی نشنیده بودم."

 گفتنی است؛ بنا به ادعای این زن شوهرش در زندگی گذشته خود هرگز ازدواج نکرده بود و دارای قدرت زیادی از جمله روشن و خاموش کردن لامپ ها و حرکت دادن اشیاء است.

 انتهای پیام/

 ادعای عجیب زن ایرلندی؛ با یک روح ازدواج کرده ام!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.