ساخت سریال 15قسمتی با موضوع ایثار و شهادت

مدیرکل صدا و سیما استان کرمانشاه از شروع ساخت سریال 13 تا 15 قسمتی با موضوع "شهید و شهادت" از اوایل سال آینده خبر داد.

ساخت سریال 115قسمتی با موضوع ایثار و شهادت به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  رضا رحیمی مدیرکل صدا و سیما استان کرمانشاه در جلسه ستاد توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که امروز (27 دی) در استانداری برگزار شد، از آمادگی برای ساخت یک سریال 13 تا 15 قسمتی با محوریت شهید و شهادت خبر داد و افزود: زمان هر قسمت از سریال نیز حدود 35 دقیقه خواهد بود.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه، فیلمنامه این سریال تا اوایل سال آینده آماده خواهد شد و ساخت آن نیز حدود دو ماه زمان می‌برد.

وی ابراز امیدواری کرد، این سریال از مردادماه سال 97 آماده پخش باشد و افزود: تلاش می‌کنیم عمده جامعه مخاطب این سریال جوانان و نسل جدید باشند و سریال بگونه‌ای ساخته شود که برای همه جذابیت داشته باشد سعی ما بر این است که نقش همه درباره فرهنگ ایثار و شهادت در این سریال مشهود باشد.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه با بیان اینکه صدا و سیمای استان نیمی از هزینه‌های ساخت این سریال را تقبل خوهد کرد، از استانداری خواست مابقی هزینه‌های مورد نیاز را تامین کند.

وی از سایر اقدامات انجام شده توسط صدا و سیمای کرمانشاه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و ادامه داد: تاکنون 14 مستند هفت یا هشت دقیقه‌ای برای 14 شهید مدافع حرم استان تهیه کرده ایم که البته خیلی حرفه‌ای نیست.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه افزود: این آمادگی را داریم که اگر استانداری حمایت کند 14 مستند خوب را ظرف مدت شش ماه در خصوص شهدای مدافع حرم بسازیم که هزینه هر مستند حدود 12 تا 13 میلیون تومان خواهد بود.

رحیمی از ساخت چند سرود با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت هم به عنوان دیگر اقدامات انجام شده یاد کرد که هزینه هر یک از این سرودها نیز حداقل چهار میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/ز

 

ساخت 14 مستند در زمینه شهدای مدافع حرم کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار