ساخت کشتارگاه دام خرمشهر

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت :کشتارگاه دام خرمشهر بعد از ۲۰ سال ساخته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر گفت: پس از گذشت ۲۰ سال، کشتارگاه دام خرمشهر با جذب سرمایه‌گذار و هزینه کرد هشت میلیارد تومان ساخته می‌شود.

 عبدالله سامری افزود: به‌زودی کار ساخت یک هتل پنج ستاره در نوار ساحلی خرمشهر در قالب طرح‌های توسعه گردشگری به اجرا درمی‌آید.

 وی با اشاره به اختصاص ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و آبادی مناطق محروم شهری از جمله عباره، محرزی، سرحانیه، پیش ساخت و بهسازی بلوار ساحلی خرمشهر گفت: کار آسفالت و بهسازی خیابان‌های مناطق محروم به‌زودی آغاز می‌شود.

 سامری افزود: در زمان حاضر پیگیر دریافت حق آلایندگی شهروندان خرمشهر و مینوشهر و برخی از دهیاری‌ها هستیم، هفته گذشته موضوع دریافت حق آلایندگی و ارزش‌افزوده پالایشگاه نفت آبادان برای خرمشهر و مینوشهر را از طریق وزیر اقتصاد و رئیس سازمان مالیاتی کل کشور دنبال کردم.

 نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: درصددیم تا از شرکت نفت و گاز اروندان نیز مبالغی را به جهت عمران شهری و هزینه‌های میزبانی از زائران اربعین و کاروان‌های راهیان نور دریافت کنیم.

 سامری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر ضرورت جذب پیمانکاران بومی در اجرای پروژه‌های شهری افزود: به‌طور حتم با انجام این کار زمینه اشتغال برای جوانان منطقه فراهم می‌شود.

 وی گفت: در فصولی از سال خرمشهر میزبان زائران عتبات عالیات و کاروان‌های راهیان نور است که این جمعیت نیاز به خدمات‌رسانی از سوی شهرداری دارد اما از آنجائی که شهرداری خرمشهر با کمبود نقدینگی مواجه است باید شهردار جدید در راستای جذب سرمایه‌گذار به‌طور جدی بکوشد.

 انتهای پیام/د

ساخت کشتارگاه دام

برچسب ها: شهرداری ، کشتارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.