کتاب جنجال‌برانگیز «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ» در صدر پرفروش‌ترین‌ها در آمریکا

کتاب «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ» که درباره دونالد ترامپ به رشته تحریر درآمده، هم‌اکنون در فهرست پرفروش‌ترین‌ها در آمریکا قرار دارد.

کتاب جنجال‌برانگیز «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ» در صدر پرفروش‌ترین‌ها در آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، بر اساس تازه ترین نظرسنجی ها، دونالد ترامپ نامحبوب ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا در نخستین سال ریاست جمهوری است. نتایج نظرسنجی گالوپ نشان می دهند دونالد ترامپ در میان مردم آمریکا تنها 39 درصد محبوبیت دارد و بیشتر مردم او را چهره ای تفرقه جو و نفاق انگیز می دانند و حتی نسبت به شایستگی و سلامت وی برای ریاست جمهوری نیز تردید دارند.

کتاب «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ» به نوشته مایکل وولف، هم اکنون در فهرست پرفروش ترین ها در آمریکا قرار دارد. این کتاب از زبان نزدیکترین افراد به دونالد ترامپ در کاخ سفید، سلامت روانی او را برای خدمت در جایگاه ریاست جمهوری در معرض تردید قرار داده است.

کتاب آتش و خشم به شکل رسمی به پرفروش ترین در فهرست آمازون تبدیل شده است. نویسنده کتاب می گوید روایت او از زندگی رئیس جمهوری پرهرج و مرج و شایستگی نداشتن او برای ریاست جمهوری قطعا درست است.

جنجال بر سر کتاب خشم و آتش تنها سبب شده است این کتاب در فهرست پرفروش ترین ها قرار گیرد. رئیس جمهور ترامپ حتی نویسنده و ناشر کتاب را به پیگیری حقوقی نیز تهدید کرد اما شهرت کتاب نزدیک خوانندگان افزایش یافت.

 

انتهای پیام/

 

رکوردشکنی فروش کتاب «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ»

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۸ دی ۱۳۹۶
زنده باد ایران و ایرانی
آخرین اخبار