مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

رتبه دوم کشور توسط معلم کبودراهنگی

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: معلم کبودرآهنگی توانست رتبه دوم کشوری را در جشنواره «الگوهای تدریس برتر» از آن خود کند.

معلم کبودراهنگی رتبه دوم کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی خزاعی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه در مرحله کشوری جشنواره «الگوهای تدریس برتر» در دوره متوسطه دوم، الناز شکری از دبیران موفق استان توانست رتبه دوم را کسب کند،افزود: این همکار فرهنگی توانست در بخش مقالات علمی با موضوع «نقش ارزشیابی تکمیلی در یادگیری» جشنواره شرکت کند.

وی خاطر نشان کرد:مرحله کشوری جشنواره «الگوهای تدریس برتر» 23 و 24 دی ماه در استان قم برگزار شد،تصریح کرد: امید است در بخش‌های مختلف بتوانیم شاهد موفقیت‌ها فرهنگیان و دانش‌آموزان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه برنامه‌ریزان آموزشی برای تحقق اهداف خود برنامه‌هایی را طراحی می‌کنند که یکی از آنها جشنواره الگوهای تدریس است، یادآور شد: هدف آن طراحی آموزشی و توسعه الگوهای تدریس مناسبی است که معلمان با به کارگیری‌ آنها می‌توانند ضمن تعمیق فرآیند یادگیری دانش‌آموزان، مهارت‌های حرفه‌ای خود را نیز ارتقا دهند.

خزاعی تاکید کرد:الگوی تدریس چارچوب ویژه‌ای است که عناصر مهمی را درخود گنجانده است  که نباید از این عناصر غفلت کرد.

انتهای پیام/ب

معلم کبودرآهنگی در جشنواره «الگوهای تدریس برتر» رتبه دوم را از آن خود کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.